Polle90 Octavia RS245

polle90

Forumguru
Bij Haesen Herk de stad. Ik ben van Herk de stad.
Zou Wecare interessant zijn? Kost 58,23€ per maand voor 8 jaar en 120000KM.
Enkel bandenslijtage is dan uitgesloten.
 

Rebel

Senior Member
Zou Wecare interessant zijn? Kost 58,23€ per maand voor 8 jaar en 120000KM.
Enkel bandenslijtage is dan uitgesloten.

Je hebt 2 jaar garantie en het eerste OH is op 30k km of op 2 jaar.
Dan betaalt ge imho bijna 1400€ voor niks de eerste 2 jaar...
En in dat maandbedrag zit de 20% korting al inbegrepen.
Wecare is duur.
 

leon-cupra

Forumguru
Wecare is duur als je een probleemloze auto hebt, 700euro ieder jaar voor onderhoud :pieker:
Wecare is goedkoop wanneer je een maandagwagen hebt .... Maar dan zou ik hem eerder weg doen en je verlies slikken en dus zou ik nooit een wecare nemen.
Het is natuurlijk wel "gemakkelijk" om de onderhoudskosten op voorhand te weten en geeft je wat gemoedsrust maar wel dure ;)
 

Tuner111

Forumguru
dikke proficiat ;)

over wecare, gewoon doen ! geen hoge onderhouds-facturen, alles behalve de banden worden ervoor gemaakt. ok het is bij je 58 euro.. maar als er dan eens iet kapot gaat buiten de garantie om word het toch gedekt door de wecare. ook is wecare een soort van reisverzekering en zit er pechverhelping van de vab in ;)
 

leon-cupra

Forumguru
over wecare, gewoon doen ! geen hoge onderhouds-facturen, alles behalve de banden worden ervoor gemaakt. ok het is bij je 58 euro.. maar als er dan eens iet kapot gaat buiten de garantie om word het toch gedekt door de wecare. ook is wecare een soort van reisverzekering en zit er pechverhelping van de vab in ;)
ik ken je standpunt omtrent wecare maar zeggen "geen hoge onderhoudsfacturen"? Als je het op maandbasis bekijkt ja. Bekijk het eens op de hele termijn.5568euro!! Dat noem ik niet weinig. Om de twee jaar op onderhoud tegenwoordig. Klein onderhoud aan 200euro, groot 400euro. Laat ons zeggen gemiddeld 300euro.dus is puur 1200euro aan noodzakelijk onderhoud. Dan mag er voor 4200euro stuk gaan. Als er voor 4200euro aan onderdelen stuk zouden gaan aan je wagen zou hij bij mij snel op autoscoot staan.
 
Proficiat @polle90 met je bestelling. Het Belgisch wagenpark wordt op slag weer wat mooier :).

Wat betreft de Wecare, ik heb het ook eerst niet genomen maar ik denk dat ik maandag toch maar eens naar de dealer ga om even te bespreken wat de mogelijkheden zijn. Ik verwacht dat mijn auto probleemloos blijft rijden maar zaken als remblokken en andere slijtage onderdelen vervangen loopt al snel op. Doe wel +/- 30000km per jaar dus daar moet je misschien ook rekening mee houden als je beslist.
 

leon-cupra

Forumguru
Er is nog niets beslist dus alles ligt nog open. Ik weet niet hoe ze doen rond wijzigingen aan de auto, andere uitlaat en wijziging aan de remmen bv.
niets veranderen. En als je iets verandert, zal het niet gedekt worden door de wecare. Daarnaast hebben ze dan ook nog argumenten om andere zaken niet te hoeven betalen omdat je andere zaken hebt aangepast.
 
niets veranderen. En als je iets verandert, zal het niet gedekt worden door de wecare. Daarnaast hebben ze dan ook nog argumenten om andere zaken niet te hoeven betalen omdat je andere zaken hebt aangepast.
We zien wel, ieder zijn keuze om al dan niet een wecare te nemen.
Maar we zijn aan het afdwalen terug naar hoofdzaak van het topic.
 
Bovenaan Onderaan