Tuner's Skoda Octavia RS Combi TDI DSG met veeel optie's...

Cordoba

Forumguru
:pieker: Ik weet niet beter dan dat een coating van kwarts gewoon meegaat zonder einddatum. Alleen bij polijsten van de coating verdwijnt ie (als ie tenminste netjes is aangebracht). Ik zou eerlijk gezegd ook niet weten, waarom een dun glaslaagje (dat is kwarts uiteindelijk) van je lak zou verdwijnen als de hechting aan de lak tenminste goed is.
 

Tuner111

Forumguru
:pieker: Ik weet niet beter dan dat een coating van kwarts gewoon meegaat zonder einddatum. Alleen bij polijsten van de coating verdwijnt ie (als ie tenminste netjes is aangebracht). Ik zou eerlijk gezegd ook niet weten, waarom een dun glaslaagje (dat is kwarts uiteindelijk) van je lak zou verdwijnen als de hechting aan de lak tenminste goed is.

deze vergaat wel degelijk hoor :) kijk maar op de site van gyeon zelf. voor mijn laag (prime) geven ze een duurzaamheid van: >12 maanden of 20.000 km. deze kan je verleggen door het gebruik van Bathe+.

als je een durabead aanbrengt geven ze een duurzaamheid van: tot wel 25000km/24 maanden en dan kan de de booster er bovenop nog doen dan werk je laag zeker nog eens 12 maanden langer en dan met Bathe+ word deze dan nog verlengt :)


links:
prime: http://gyeonquartz.nl/product-guide/q2-prime
durabead: http://gyeonquartz.nl/product-guide/q2-durabead
Booster: http://gyeonquartz.nl/product-guide/q2-booster



Bij mijn volgende wagen komt er in ieder geval een durabead + booster op de wagen voor de beste bescherming zonder folie :)
 

B.Stuurder

Forumguru
Ik krijg zo langzamerhand last van mijn nieuwsgierigheid naar jouw persoon @EdK , maar ik ben niet zeker of ik je veilig zou kunnen ontmoeten, zonder kogelvrij glas tussenin :deuk:
 

EdK

Forumguru
Ach @B.Stuurder een 4 tal leden hebben het ook zonder problemen tijdens de carclean demodagen overleeft zonder kogelvrijglas...
En ik heb ze na de eerste ontmoeting de kans gegeven om te vluchten, maar dat is niet gebeurd..
Dus tsja waar zou je bang voor moeten zijn, doe geen vlieg kwaad hoor...alleen spinnen druk ik plat omdat ze in kasten schijten !
Dus tsja die angst die praat je je helaas zelf aan, dus maar eens een therapie "angstaanvallen onderdrukken " aanvragen ??:deuk::deuk:
 

CDK

Forumguru
:pieker: Ik weet niet beter dan dat een coating van kwarts gewoon meegaat zonder einddatum. Alleen bij polijsten van de coating verdwijnt ie. Ik zou eerlijk gezegd ook niet weten, waarom een dun glaslaagje van je lak zou verdwijnen als de hechting aan de lak tenminste goed is.
Bath+ en Cure geven een coating een boost en laten hem zeker wel langer mee gaan :jaja:
 

Kurtje

Forumguru
ik gebruik de 4 emmer methode ;) dus 2 emmes voor het wagen en 2 aparte emmers enkel voor de velgen ;)

Inderdaad heel mooie methode Bram, maar dan nog kan je beter eerst je velgen doen en dan je wagen.
Het zuiver maken van je velgen brengt altijd vuil met zich mee (borstel, washandschoen) dat zich met spetters op je zuivere lak gaat zetten... Wanneer je dan gaat drogen, ga je dit uitsmeren... Het is maar een tip, ik heb na 80k km nog geen waskrassen op een zwarte wagen door deze methode toe te passen.
 

HarrieSkoda

Forumguru
Waarom zou je dit topic willen sluiten?

Leuk om je vorderingen van je (vorige) auto bij te houden toch?
Wellicht zijn er onderwerpen in dit topic besproken, waar andere (vragende) mensen weer baat bij hebben.

Of zie ik het nu helemaal verkeerd?
 
Bovenaan Onderaan