Tuner111
Forumguru
Overigens je hebt toch een coating op de auto @Tuner111 ? En dan toch Bathe+ als shampoo?
Geen last van lichte/donkere vlekken met Bathe+, of droog je na ieder paneel?
Bathe+ laat je coating laag langer meegaan

Overigens je hebt toch een coating op de auto @Tuner111 ? En dan toch Bathe+ als shampoo?
Geen last van lichte/donkere vlekken met Bathe+, of droog je na ieder paneel?
Ik weet niet beter dan dat een coating van kwarts gewoon meegaat zonder einddatum. Alleen bij polijsten van de coating verdwijnt ie (als ie tenminste netjes is aangebracht). Ik zou eerlijk gezegd ook niet weten, waarom een dun glaslaagje (dat is kwarts uiteindelijk) van je lak zou verdwijnen als de hechting aan de lak tenminste goed is.
Ik was hem gewoon nietEerlijk gezegd doe ik wel eerst de velgen en dan de auto.......maar dan wel met nieuwe emmers water natuurlijk (2 emmer systeem). En ik gebruik niet hetzelfde washandje voor mijn gezicht als voor mijn kont![]()
Geloof dat jij hem met gist insmeert in de hoop dat hij groter word....Ik was hem gewoon niet
Ik smeer er modder opGeloof dat jij hem met gist insmeert in de hoop dat hij groter word....![]()
Moet je laten doen, is veel fijner.....Ik smeer er modder op![]()
Guess sodus maar eens een therapie "angstaanvallen onderdrukken " aanvragen ??![]()
Bath+ en Cure geven een coating een boost en laten hem zeker wel langer mee gaanIk weet niet beter dan dat een coating van kwarts gewoon meegaat zonder einddatum. Alleen bij polijsten van de coating verdwijnt ie. Ik zou eerlijk gezegd ook niet weten, waarom een dun glaslaagje van je lak zou verdwijnen als de hechting aan de lak tenminste goed is.
ik gebruik de 4 emmer methodedus 2 emmes voor het wagen en 2 aparte emmers enkel voor de velgen
![]()
NeenBlijft hij trouwens in de regio?
Als je even een topic report doet, dan worden de mods getriggerd om het topic te sluiten. Alleen je post merken ze mogelijk niet of pas veel later op.Sold !
mag dicht![]()