O3 2017 Facelift

Iemand toevallig een idee waar hoe je kunt zien hoe Velvet Red in het echt is?
Staaltjes heb ik nog niet kunnen vinden. De kleur staat inmiddels wel op de website voor de Octavia, maar geeft sowieso een foutmelding...

Skoda chat is echt waardeloos als je er om vraagt die gaan je vraag anders interpreteren en vragen of de auto helemaal naar wens is :~(
 

jp_f1

Senior Member
Iemand toevallig een idee waar hoe je kunt zien hoe Velvet Red in het echt is?
Staaltjes heb ik nog niet kunnen vinden. De kleur staat inmiddels wel op de website voor de Octavia, maar geeft sowieso een foutmelding...

Skoda chat is echt waardeloos als je er om vraagt die gaan je vraag anders interpreteren en vragen of de auto helemaal naar wens is :~(

Velvet red is een nieuwe kleur die sinds kort beschikbaar is. Denk nog niet dat er auto's mee rijden ;)
 

EdK

Forumguru
Skoda chat is echt waardeloos als je er om vraagt die gaan je vraag anders interpreteren en vragen of de auto helemaal naar wens is :~(
Die gasten zijn ingehuurd , en moet je al helemaal niet mee willen chatten.
En de kleuren op website zijn ook niet kleurecht, dus gewoon naar een dealer rijden en daar de kleurstalen bekijken.
En dan ook niet binnen met kunstlicht maar buiten bekijken die kleurstaal.
Kunstlicht geeft ook een vertekend beeld omdat er in een showroom gewone lampies in verlichtings armaturen zitten
 
Wellicht dat iemand meer wist mbt een staaltje bv was mijn gedachte. Dat ze nog niet in het wild zijn wist ik al :)
Google geeft natuurlijk wel wat maar geeft vaak een vertekend beeld natuurlijk. De brochure/fotos van de Superb Sportlije zien er in ieder geval veelbelovend uit voor deze kleur :)
 
Nog een andere vraag, wat is het toerental van een 1.4 TSI met DSG met 150km/u?
Heb met handbak gereden en kwam uit op 3250rpm, verbruik rond 8l/100km op vlak stuk

Bvd
 

LdN

Forumguru
Martin Schilder in Alkmaar had 2 maanden geleden al een staaltje velvet red.
Ik vond het een hele mooie kleur.
Als mijn octavia vervangen gaat worden is die kleur zeker een optie.
 
Dank je.

Voor de geinteresseerden onder ons, vanaf week 45 worden er 1.5 TSI’s gemaakt.

En ik heb terugkoppeling gehad dat de kleur Velvet Red ook bij de Seat dealer zou kunnen liggen. Deze kleur zie ik tenminste terug bij de Ateca.
Waar ik ben wezen kijken voor de Octavia, zouden ze ‘m dus hebben liggen (alle VAG merken daar)
 

philippe bakker

Forumguru
Dank je.

Voor de geinteresseerden onder ons, vanaf week 45 worden er 1.5 TSI’s gemaakt.

En ik heb terugkoppeling gehad dat de kleur Velvet Red ook bij de Seat dealer zou kunnen liggen. Deze kleur zie ik tenminste terug bij de Ateca.
Waar ik ben wezen kijken voor de Octavia, zouden ze ‘m dus hebben liggen (alle VAG merken daar)
Hebben die dan meer pk dan de 1.4 tsi van nu ?
 
Bovenaan Onderaan