HarrieSkoda: Octavia O3 1.2 TSI - DSG7

CDK

Forumguru
Nog even over dat doosje......, op een nieuwe Skoda zitten standaard wielsloten en dan heb je ook geen code of doosje er bij ;) Maar nu wel je 25 Eurootjes terug, dat dan weer wel :thumbsup:
 

HarrieSkoda

Forumguru
Gelukkig heb ik geen nieuwe Skoda gekocht:maakmegek:.

Gaat me ook een beetje om het principe van SuperSkoda, hoe ze met hun klanten omgaan. Als ik die wielsloten (met hetzelfde artikelnummer) hier bij de dealer koop of op de PON webshop, weet ik zeker dat het doosje + code erbij zit.

Maar inderdaad, geld terug en niet meer over koeren :thumbsup:.
 

vleier

Forumguru
@vleier originele Skoda Turini matzwart 18".

Ben nu aan het kijken voor 17" R32 replica's in de kleur zwart voor te gebruiken als winter wielen.

Oke dankje wel. Ik zoek al een jaar naar de perfecte wielen helaas (zelfs mijn vriendin is het zat en wil het geld gebruiken voor andere dingen).
het lukt me alleen niet om velgen te vinden zoals ik ze wil hebben.
 

HarrieSkoda

Forumguru
Het was een gewaagde kans om zwarte wielen te monteren, maar heb er nog geen moment spijt van gehad.

Dit mede door de zwarte raamlijsten, dakrails & geblindeerde ruiten.

Succes met je keuze!
 

vleier

Forumguru
Het was een gewaagde kans om zwarte wielen te monteren, maar heb er nog geen moment spijt van gehad.

Dit mede door de zwarte raamlijsten, dakrails & geblindeerde ruiten.

Succes met je keuze!

daarom staat het de auto ook perfect. Ik kan dus ook wel begrijpen dat je ook zwarte winter velgen zoekt.
 

Rallye

Forumguru
Ik ook niet. In 2006 heb ik ze zelf betaald en in 2012 zaten ze er ook niet op. Nu ook niet, maar mijn auto komt niet van een dealer. Iets van na die tijd?
 

CDK

Forumguru
Op mijn Kodiaq zitten ze gewoon hoor :jaja: Op de demo Ateca die ik gebruikt heb om m’n velgen te testfitten ook :jaja:
 

HarrieSkoda

Forumguru
Haha, of ze er nou wel of niet opzitten tegenwoordig, ik blijf erbij dat iets compleet moet zijn als je iets bestelt.

Afijn, ook nog een cadeautje uit Frankrijk gehad.

IMG_2637.JPG IMG_2638.JPG

Niet mals... €90,- voor 2 km/h te hard.

Had beter met 19 km/h te hard voorbij kunnen rijden, was ik ook €90,- kwijt geweest.

Dacht dat verkeersboetes in het buitenland relatief laag waren vergeleken met Nederlandse begrippen, dat is dus ook een fabeltje.

Heb het moment dat ik geflitst ben zelfs nog op beeld van de dashcam.
 
D

Deleted member 24009

Haha, of ze er nou wel of niet opzitten tegenwoordig, ik blijf erbij dat iets compleet moet zijn als je iets bestelt.

Afijn, ook nog een cadeautje uit Frankrijk gehad.

Bekijk bijlage 61857 Bekijk bijlage 61858

Niet mals... €90,- voor 2 km/h te hard.

.

Lol, dan heb ik meer waar voor mijn geld: op terugweg uit Italië geflitst in Duitsland: 124 waar 100 mocht, kosten ca. 98,00 euris (70 euro + kosten, definitieve bedrag moet ik nog bevestigd krijgen)
 

eriktv

Forumguru
En vergeet de punten op je rijbewijs ("Punkte in Flensburg") niet. Ik heb daar sinds een half jaar ook een account :facepalm:.
 

eriktv

Forumguru
De bekeuring komt op de naam van de eigenaar binnen, waarna je aan kunt geven of je zelf reed of een ander. Helaas afgelopen half jaar 3x op de foto gegaan, waarvan twee maal een punt.

Overigens rijd ik veel rustiger dan voorheen (zeker met de RS), toen ik in 13 jaar slechts 1x aan de beurt was. Beetje jammer, maar gelukkig alledrie in Duitsland, dus niet zo duur.
 

philippe bakker

Forumguru
In Frankrijk zijn ze al 20 jaar heel streng. Ik ben er in 2002 aan de kant gezet met 198 gemeten en moest direct 750 euro betalen. Sindsdien rijd ik er max 5 a 10 te rap. Als ik op de Franse snelwegen een auto mij zie voorbijsteken is het 9/10 een Nederlander
 

dirkie996

Forumguru
In Frankrijk zijn ze al 20 jaar heel streng. Ik ben er in 2002 aan de kant gezet met 198 gemeten en moest direct 750 euro betalen. Sindsdien rijd ik er max 5 a 10 te rap. Als ik op de Franse snelwegen een auto mij zie voorbijsteken is het 9/10 een Nederlander
In Frankrijk durf ik ook niet meer zo snel rijden( wel heel moeilijk, 's nachts bij 'n bijna lege autoroute) na enkele boetes. Ik zie wel dat de snelheidsmeter niet zoveel afwijkt met 'n losse gps( 140 auto= 134gps), dus dubbel opletten.
 

HarrieSkoda

Forumguru
Kleine update; de missende onderdelen voor de RS voorbumper binnengekregen.

Even tijd zoeken om de bumper te passen (dwaalt er hier een how-to van rond?), dan kan hij daarna naar de spuiterij :jaja:.

1k0.jpg


1k0.jpg


1k0.jpg
 
Bovenaan Onderaan