Octavia III RS

JurgenM

Forumguru
Hier een tankstation (Shell) voor de deur dus ga niet teveel moeite steken in rondrijden. Prijs zit ook steeds bij de goedkoopste.
 

Rallye

Forumguru
Geen problemen hier met het plannen. Woon gelukkig op 12 km van de pomp in diitsland
Ik 9,7 km van de dichtstbijzijnde Duitse Tankstelle. Meestal komt mijn vrouw van haar werk door Duitsland, dus zoveel planning vergt het niet, maar ik zou desondanks graag minder vaak tanken. Verbruik terugdringen is geen optie, dus dan liever een grotere tank.
 

vleier

Forumguru
Ik 9,7 km van de dichtstbijzijnde Duitse Tankstelle. Meestal komt mijn vrouw van haar werk door Duitsland, dus zoveel planning vergt het niet, maar ik zou desondanks graag minder vaak tanken. Verbruik terugdringen is geen optie, dus dan liever een grotere tank.
Hoeveel rijd jij per maand dan.

Ik ongeveer 1000 km dus 2 keer tanken. Daarnaast vind ik het rijden altijd leuk dus ik doe het met een lach (tot het tanken) en daarna met een lach weer weg.
 

Rallye

Forumguru
Gisteren 1.19 betaald voor een liter 98. In Echternach. Verbruik (vanaf Dijon alles 130/110, in Duitsland door de Eiffel en de rest erg druk, twee keer kort 190 gehaald) beter dan 1:12.
 

Speedhunter

Forumguru
Wagen laten verlagen met een KW Street comfort set, lang getwijfeld over Eibach veren maar uiteindelijk voor de Street comfort gekozen. Rijdt zalig, een echte aanrader

Hieronder een eerste foto, staat momenteel nog op 18 inch maar na de winter komen er 19 inch velgen onder, de 18 inches dienen dan voor de winterbanden.

Iemand een idee welke ET maat voor de 19 inch velgen zodat de banden gelijk met de wielkasten komen? Velgbreedte wordt 8 of 8.5. Ik ben geen voorstander van spacers.

Bekijk bijlage 59338
Zéér mooi, hoeveel mm verlagen deze?
 

Speedhunter

Forumguru
Voor diegenen die interesse hebben om een RS245 kopen en de velgen niet mooi vinden. Je kan altijd een regeling treffen met de dealer. Indertijd overeen gekomen dat de dealer de XTreme velgen overnam van mijn 230 en ik zonder opleg velgen met banden uit de accessoire lijst kon bestellen.
 

Speedhunter

Forumguru
Das waar, garage Philips zijn wel toffe mensen ! ;)
Klopt daar ben je geen nummer maar een echte klant ;)

Een voorbeeldje: ongeveer een 6 maanden na de aankoop was ik met mijn werk dichtbij de garage en ik ging even binnen. Was met de Citroën, verkoper Miguel herkende mij nog en wist dat ik met een Octavia RS reed. Hij nam ook uitgebreid de tijd om een praatje te slaan.
 

oco1979

Forumguru
Inderdaad,ze waren op hun beste jaren als ze in varsenare waren(das al ne eind geleden zoals vele garages in die tijd,tijden veranderen.
Zolang dat je tevreden bent,ik bekijk en voel dat anders,ben ook geen klant,maar kom daar wel geregeld met klant.
Bredene is verbeterd(diene aan receptie) want tis nog anders geweest,verkopers zijn allemaal vriendelijk dat wel
 

leon-cupra

Forumguru
Klopt daar ben je geen nummer maar een echte klant ;)

Een voorbeeldje: ongeveer een 6 maanden na de aankoop was ik met mijn werk dichtbij de garage en ik ging even binnen. Was met de Citroën, verkoper Miguel herkende mij nog en wist dat ik met een Octavia RS reed. Hij nam ook uitgebreid de tijd om een praatje te slaan.
hoe noemt die verkoper? Miguel Casier?
 

Speedhunter

Forumguru
Inderdaad,ze waren op hun beste jaren als ze in varsenare waren(das al ne eind geleden zoals vele garages in die tijd,tijden veranderen.
Zolang dat je tevreden bent,ik bekijk en voel dat anders,ben ook geen klant,maar kom daar wel geregeld met klant.
Bredene is verbeterd(diene aan receptie) want tis nog anders geweest,verkopers zijn allemaal vriendelijk dat wel

hoe noemt die verkoper? Miguel Casier?
Is in Bredene dat ik klant ben.

Klopt Miguel Casier. Had vroeger ook zelf een Skoda dealer/garage dacht ik.
 
Bovenaan Onderaan