Van Fabia Combi 1.2TDI (2010) naar SuperB Combi EBL 1.8TSI (2011)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Noord26

Forumguru
Heb je een linkje naar de aangeschafte Toyota, just curious ;)
Dat was de bedoeling om dat te doen en hier te plaatsen, maar 1 uur na tekenen was hij al weg van de website..

@Disaster-Master: Je gaat door voor de koelkast. Meest luxe uitvoering (Executive business) Prius plug-in. Dus met oa LED-koplampen, heads-up display, vol lederen bekleding, fietsendrager, etc, etc.

In parelmoer wit.. :dankje:
 

EdK

Forumguru
Tsja en nu maar hopen dat er duracell batterijen zijn gebruikt want dan kom je een derde verder.....:nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Ik zou zeggen heb veel plezier met de P en dat je minder problemen zal hebben dan nu.

Ps: Is een P te tunen ???:pieker:
 

Noord26

Forumguru
Dat is hem idd! Hij is bij dezelfde dealer ooit nieuw verkocht en onderhouden. Boekjes erbij, 6 maanden BOVAG; het standaard verhaal eigenlijk van een dealer auto.

Er komen alleen nog 17" velgen onder: Rial Milano's in antraciet icm Michelin Cross Climate 215/45R17 is de planning.

Nu zitten er 15" onder met banden die niet zo heel lang meer mee gaan. Maar dat is de planning ergens in de herfst of vroege winterperiode. Andere optie is dat wij tot de herfst even het 2e hands aanbod in de gaten houden voor 17" velgen. Want dan smoelt de totale auto opeens heel anders.

;)
 

Japanese Power

Donateur
Beter van die velgen. Persoonlijk nooit mooi gevinden die ballonbanden af fabriek.
Destijds ook 17" onder beide Pri laten gooien. Maar proficiat, je dealer ga je niet vaak zien, dat kan ik je in elk geval meegeven.
 

Noord26

Forumguru
Beter van die velgen. Persoonlijk nooit mooi gevinden die ballonbanden af fabriek.
Destijds ook 17" onder beide Pri laten gooien. Maar proficiat, je dealer ga je niet vaak zien, dat kan ik je in elk geval meegeven.
Grappige is dat de nieuwe vestigingsmanager (sinds circa een half jaar) van Toyota Breda de oude vestigingsmanager is van Skoda Tilburg. Waar wij dus eerst met de S2 kwamen voor onderhoud en reparatie.

Misschien dat het daarom ook meteen vertrouwd aan voelde..
 

Tuulster

Forumguru
Gefilicitieerd met je :maakmegek::

9200000019511849.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan