Meet & Greet De voorjaars editie - inschrijvingen - 25 Maart 2017 - België

Springmuis

Actief lid
Ik heb genoten van de meet en greet en wil vooral @Tuner111 en @Goofy@5E bedanken voor hun inzet en @philippe bakker voor de geweldige koeken :dankje:
Ook de skodadealer verdient een bedankje.
weer toffe mensen leren kennen en wat info gekregen over verlagingskits en dergelijke.
Hieronder wat foto's die genomen zijn door een vriend van mij die daar toevallig ook was (fotografie serge) en die zo vriendelijk is de foto's te sharen. Mijn auto is wat meer in beeld, sorry daarvoor, maar ik vind dat niet erg :tegek:
 

Bijlagen

  • meet en greet 1.jpg
    meet en greet 1.jpg
    475,9 KB · Weergaven: 78
  • meet en greet 2.jpg
    meet en greet 2.jpg
    460,3 KB · Weergaven: 76
  • meet en greet 3.jpg
    meet en greet 3.jpg
    309,5 KB · Weergaven: 72
  • meet en greet 4.jpg
    meet en greet 4.jpg
    411 KB · Weergaven: 74
  • meet en greet 5.jpg
    meet en greet 5.jpg
    134,7 KB · Weergaven: 79
  • meet en greet 7.jpg
    meet en greet 7.jpg
    406,2 KB · Weergaven: 79
  • meet en greet 8.jpg
    meet en greet 8.jpg
    483,4 KB · Weergaven: 81
  • meet en greet 9.jpg
    meet en greet 9.jpg
    547,1 KB · Weergaven: 75
  • meet en greet 10.jpg
    meet en greet 10.jpg
    545 KB · Weergaven: 74
  • meet en greet6.jpg
    meet en greet6.jpg
    426,7 KB · Weergaven: 59

Springmuis

Actief lid
deel 2 van de foto's
 

Bijlagen

  • meet en greet 11.jpg
    meet en greet 11.jpg
    309,5 KB · Weergaven: 67
  • meet en greet 12.jpg
    meet en greet 12.jpg
    662,3 KB · Weergaven: 67
  • meet en greet 13.jpg
    meet en greet 13.jpg
    414,6 KB · Weergaven: 67
  • meet en greet 14.jpg
    meet en greet 14.jpg
    550,2 KB · Weergaven: 99
  • meet en greet 15.jpg
    meet en greet 15.jpg
    475,8 KB · Weergaven: 68
  • meet en greet 16.jpg
    meet en greet 16.jpg
    95,3 KB · Weergaven: 72
  • meet en greet 17.jpg
    meet en greet 17.jpg
    80,3 KB · Weergaven: 72
  • meet en greet 18.jpg
    meet en greet 18.jpg
    569,1 KB · Weergaven: 57

philippe bakker

Forumguru
Ik heb genoten van de meet en greet en wil vooral @Tuner111 en @Goofy@5E bedanken voor hun inzet en @philippe bakker voor de geweldige koeken :dankje:
Ook de skodadealer verdient een bedankje.
weer toffe mensen leren kennen en wat info gekregen over verlagingskits en dergelijke.
Hieronder wat foto's die genomen zijn door een vriend van mij die daar toevallig ook was (fotografie serge) en die zo vriendelijk is de foto's te sharen. Mijn auto is wat meer in beeld, sorry daarvoor, maar ik vind dat niet erg :tegek:
Ja ik vind dat rood wreed mooi bij een RS !
 

leon-cupra

Forumguru
Veel voor terug ja van weggedrag en pk wel, maar je krijgt er totaal niet veel van terug als je hem wilt verkopen dan raak je hem aan de straatstenen niet meer kwijt tentzei voor een belachelijk bedrag... dus ik zal nooit nog een kopen dat is zeker!
is met iedere auto zeker? Voor de koper is hij nog te duur, voor de verkoper nog te weinig. R is nog meer liefhebbers-wagen dan een gti, vRS,... dus ergens logisch dat prijzen dan in verhouding lager liggen. Runing cost van een R is dan ook niet te onderschatten.
 

Arco

Forumguru
is met iedere auto zeker? Voor de koper is hij nog te duur, voor de verkoper nog te weinig. R is nog meer liefhebbers-wagen dan een gti, vRS,... dus ergens logisch dat prijzen dan in verhouding lager liggen. Runing cost van een R is dan ook niet te onderschatten.
Maar 48.000 is toch een gigantisch hoog bedrag zeg voor een relatief kleine wagen...poeh...
Komt een Focus RS beter uit qua prijs!
 

Bael

Forumguru
is met iedere auto zeker? Voor de koper is hij nog te duur, voor de verkoper nog te weinig. R is nog meer liefhebbers-wagen dan een gti, vRS,... dus ergens logisch dat prijzen dan in verhouding lager liggen. Runing cost van een R is dan ook niet te onderschatten.

Mijn prijs zat goed, heeft maanden te koop gestaan gewoon geen enkele reactie was net 4jaar en 50.000km.
Garage heeft hem uiteindelijk over genomen en 2maand later voor 5000€ meer verkocht wat redelijk boven de prijs zat, versta het nog steeds niet..
 

Cordoba

Forumguru
@Bael Naarmate het prijskaartje van een occasion groter wordt, is het lastiger om 'm particulier te verkopen. Als garage/handelaar kun je garantie geven, dat is als particulier niet te doen.
 

leon-cupra

Forumguru
Mijn prijs zat goed, heeft maanden te koop gestaan gewoon geen enkele reactie was net 4jaar en 50.000km.
Garage heeft hem uiteindelijk over genomen en 2maand later voor 5000€ meer verkocht wat redelijk boven de prijs zat, versta het nog steeds niet..
garantie en vertrouwen ;)
 

Cordoba

Forumguru
Naar aanleiding van de portretten van auto & bestuurder heb ik de volgende terug gevonden (helaas zonder zo'n fraaie nummerplaat):
13204002253_2a5124d94e_o-jpg.24561


De stenen bierpul had ik toevallig bij me omdat ik van een ruilbeurs kwam (ik verzamel bierglazen en pullen).
 

Bael

Forumguru
Wel heb wel leuke commentaren gekregen op de meet over de kleur :dankje:
Ben momenteel eens aan het rondkijken om hem te verlagen, zie stilaan door het bos de bomen niet meer :sterretjes:
zoveel mogelijkheden, ben momenteel aan het kijken op de site van @Antera

Wel nu ik de kleur in het echt gezien heb op een RS ik was meteen verkocht!
Over de verlaging ben ik het eens met @Tuner111 ga voor een schroefset KW is echt topkwaliteit wel iets duurder maar daar rijd je levenslang mee! Ga idd voor streetconfort of een V2 dan rijd je nog confortabel ook :jaja:
 

Bael

Forumguru
Ik heb nu een V2 eronder zitten, de streetconfort is goedkoper, maar met de V2 kan je sowieso lager gaan,en strakker in de bochten, op mijn vorige wagen ook V2 gehad zeer tevreden van hardheid ook zeer goed in te stellen.
Op mijn eerste wagen had ik een V1 maar daar heb je echt nix van confort van als je laag gaat.
 
Bovenaan Onderaan