Introductie van de Kodiaq bij de dealer

Frenk21

Forumguru
@johnboy helaas, ik ga 16 maart naar de middagsessie bij vd Udenhout in Veldhoven.
Ik kan niet wachten om de beer eindelijk te zien:yeehaa:. Hopelijk komt de Lava blue deze kant op.;)
 

rdrummen

Senior Member

rdrummen

Senior Member
Gisteren ook even naar Sittard geweest voor de preview (overigens wel netjes een uitnodiging en reminder gekregen), mede forumlid @Beertje19 ook nog kort gesproken. :-)

Naast dat het allemaal netjes verzorgd was, hapje, drankje, was het na de introductie en onthulling, tijd, om voor mij het belangrijkste aspect te onderzoeken, de 3de zitrij!

Ben zelf gaan zitten (1.84 m, normaal postuur), daarna heb ik gevraagd om de 2de zit rij aan te schuiven, zodat ik mijn benen (knieën) nog vrij kon bewegen. Alles in deze stand laten staan, en toen naar de 2de zit rij. Hierbij normaal gaan zitten en ook hier genoeg ruimte, zodat benen/knieën, vrij te bewegen zijn. Conclusie genoeg ruimte om zelfs voor een volwassene (normaal postuur) plaats te nemen. Heb ter vergelijking ook wel eens in een BMW gezeten met een 3de zit rij, maar daar werd ik niet vrolijk van, ook niet voor een klein ritje. Al met al dus (voor mij) een prima keuze gemaakt :-). Ook indien op 2de zit rij, en alles naar achter geschoven, een zee aan ruimte over, waarbij de bestuurdersstoel afgesteld op mijn positie.

Daarnaast is; zoals door velen reeds gemeld, de afwerking en kwaliteit ruimschoots voldoende, voor deze prijsklasse zelfs beter dan de "concullega's". Rondje rijden was goed, voelde voor zover objectief te meten goed aan, echter je moet eigenlijk wat langer rijden. 10 min is daar niet genoeg voor. Hoop dat ik nog 1 van de gelukkige ben met een 8 inch radio & fysieke knoppen, vindt ik persoonlijk qua formaat en "looks" beter passen, maar goed, dat is ook maar een mening.

Nu maar beginnen met kruisjes zetten op de agenda! De attentie aan het einde van de preview geeft thuis bij de kinderen wel een extra uitdaging, dat dan weer wel ;)

@spicers: als ik vragen mag, heb je al langer geleden besteld of nu recent pas? Kijkend naar jouw leverdatum lijkt de wachttijd nog wel mee te vallen? Ben wel benieuwd naar de kleur in het echt. :jaja:
 

massis

Senior Member
Leuke foto-serie van zaterdag in Sittard. Zelf heb ik toen in de jungle-green gereden, en die kleur even in het echt kunnen zien. Helaas lijkt het erop dat die kleur al niet meer te bestellen is, we blijven hopen van wel...

Corrida red is er 3 weken terug uitgegaan, maar ik begreep dat Jungle green nog leverbaar is tot januari 2018, dus die zou nog te bestellen moeten zijn.
 

CDK

Forumguru
Mijn dealer doet helemaal geen introductie. Vreemd.

Niet alle dealers mogen dit van importeur Pon, slechts een selecte groep profiteert hier van. Waarschijnlijk de grote dealers die veel afnemen en dus voor Pon het meeste opleveren.
 

coolrunnings

Actief lid
Ik ga woensdag met mijn broertje naar Skoda Holdinga (Almere) @ 18:30, wie nog meer?

Ik heb geen uitnodiging ontvangen (hoewel ik me wel opgegeven had om ingelicht te worden als de introductie zou komen), maar ik heb begrepen dat tussen 17.00 en 18.00 je gewoon binnen kunt lopen.
Dus ik ga direct vanuit m'n werk eens even naar de beer kijken.
 

massis

Senior Member
Donderdag 23e introductieavond bij de dealer hier in België, niet alleen de Kodiaq maar ook de Octavia facelift en de superb sportline. Jammer genoeg heb ik die avond meeting van't werk :(

Gelukkig is het 24-25-26 maart Kodiaq weekend en kan ik de beer vast nog wel even in het echt gaan bekijken en hopelijk een testrit regelen voor m'n vrouw, die er ook graag eens mee wil gereden hebben (zelf heb ik er al een uur mee mogen rijden in januari :D ) en mijn zoontje van 5 die dolgraag papa's nieuwe auto wil zien :)
 
Laatst bewerkt:

dnyvdm

Nieuw lid
Ik had me opgegeven voor de introductie bij van Udenhout in Veldhoven maar nooit een uitnodiging ontvangen. Gisteren even gebeld en alles zat blijkbaar al vol :( Na het event kon je hem van 18:00 - 20:00 blijkbaar wel nog even bekijken maar rijden was dan niet meer mogelijk i.v.m. alle proefritten volgeboekt.
 

massis

Senior Member
Ik had me opgegeven voor de introductie bij van Udenhout in Veldhoven maar nooit een uitnodiging ontvangen. Gisteren even gebeld en alles zat blijkbaar al vol :( Na het event kon je hem van 18:00 - 20:00 blijkbaar wel nog even bekijken maar rijden was dan niet meer mogelijk i.v.m. alle proefritten volgeboekt.

Gelukkig verschilt de introductie bij ons in BE daarvan, het is namelijk geen preview maar gewoon de levering van de door de dealer bestelde modellen voor toonzaal & proefritten, die staan dus gewoon permanent bij de dealer vanaf eind volgende week.
Is in Nederland vast ook zo binnenkort?
 
Bovenaan Onderaan