Corné z'n Skoda Superb Sedan 3.6 FSI V6 SUPERCHARGED 4x4 Elegance + Laurin & Klement Pack

Status
Niet open voor verdere reacties.

Skoda-MAN

Forumguru
Sterkte met het wachten op de nieuwe, gelukkig heb je die heeeuuule grote Zweedse auto nog voor de broodnodige afwisseling :pieker:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Inderdaad @Cordoba :deuk: Vandaag eerst de banden eens netjes op spanning gezet, de 2 voorste stonden net boven 1.5 en de achterste tegen de 2 bar aan, dus maar even met de kersverse compressor wat frisse lucht bijgevuld :)
 

Noord26

Forumguru
Kan er alleen aan toevoegen dat ik begrijp dat @Corné de Kluijver voor de nieuwe Kodiaq heeft gekozen.

Staat hier sinds zaterdag bij de dealer. Uitnodiging voor gehad om hem in de ochtend te komen bekijken, maar ik ben niet zo van de events omtrent een verse auto bij een dealer. Dus net voor sluitingstijd maar even binnen gewandeld..

Top kar!
 
Laatst bewerkt:

CDK

Forumguru
@Corné de Kluijver Thuis een compressor met ketel, of zo'n kleintje dat je makkelijk in de auto kwijt kan?

Nee met ketel die in m'n garage staat, is erg mobiel door rechtopstaande ketel op rubber wielen en hoog handvat. Ook 15 meter rubber slang er bij, dus werkt erg prettig :) Kleine compressor ligt trouwens nog nieuw in de verpakking in de kofferbak.
 

Cordoba

Forumguru
@Corné de Kluijver Rare vraag misschien Corné, ik zie wel of je 'm wil beantwoorden: heb je ooit gecheckt of jouw auto volgens de codesticker voor de NL-markt is gemaakt? Dat lijkt een rare vraag, maar ik zal het toelichten: als ik het goed heb was jouw L&K uitvoering destijds officieel niet leverbaar in Nederland, maar is ie uiteindelijk wel officieel door de dealer geleverd. Nu vraag ik me af: dealers/importeurs moeten tegenwoordig vooraf productieruimte reserveren en aangeven welke opties bij welke uitvoering geleverd moeten worden, is het misschien zo dat Pon of je dealer een overeenkomst heeft gesloten met een andere Europese Skoda-importeur om via de reservering van bijv. de Duitse importeur toch die L&K versie te kunnen leveren (en dan een deal sluiten met de importeur die dus wel die uitvoering kon bestellen). Als dat het geval is, zou dit misschien via de landcode van jouw auto op de productiesticker te zien moeten zijn, vandaar de vraag of je daar ooit naar gekeken hebt.
 

Cordoba

Forumguru
@Corné de Kluijver Ik weet dat jij de officiele kanalen hebt bewandeld, maar dat wil nog niet zeggen dat een andere betrokken partij geen deal heeft gesloten met een minder standaard handelspartner. Ik concludeer uit je antwoord dat je dus gewoon als landcode 'B31' op de sticker hebt staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan