Kan toch wel? Hij heeft RS remmen....ff serieus, met de huidige winderige / winterse omstandigheden met een petje in een Cupra sporten met 235km/h tussen de spits en het tijdstip dat je dit gepost hebt en dat op een Nederlandse snelweg?
![]()
Kan toch wel? Hij heeft RS remmen....ff serieus, met de huidige winderige / winterse omstandigheden met een petje in een Cupra sporten met 235km/h tussen de spits en het tijdstip dat je dit gepost hebt en dat op een Nederlandse snelweg?
![]()
Ben in NL überhaupt al blij dat je boven de 120 komt met de drukte van tegenwoordig. Ben ook wel benieuwd waar dit geweest, aangezien er wordt gesproken over droog en schoon wegdek. Heel NL staat in sneeuw of natte sneeuw.
Kan toch wel? Hij heeft RS remmen....
Maar wat als hij naar links komt als je er net naast zit.Ik kon prima zonder problemen remmen voor die auto die naar links kwam haha
Ik hoefde niet eens vol in de ankers![]()
Ik ga met een cola in brunchen in de bocht staan kijken hoe jullie ertegen knallen. Ik ga meeIk organiseer jaarlijks 1a2 ringdagen om met een stelletje autogekken naar de ring te gaan. Laatste keer hadden we er 4x R8 1x RS6 3x S4 2x S5 en 3x A6 BiTurbo TDI bij
Ow en ik vergeet nog de RS3 met 550pk![]()
Maar wat als hij naar links komt als je er net naast zit.
Nou gelukkig maar dat je over dergelijke geweldige capaciteiten beschikt zou je bijna denken. Ik heb in mijn werkzame leven helaas te vaak gezien (bij een gat in de grond bv) hoe overconfidentie werd afgestraft zonder dat men het kon navertellen.
We vragen niet om uitlegAls je geen uitleg wilt moet je er ook niet om vragen.....
Ik snap niet waarom de toon ineens zo verandert in negatieve zin. Je antwoord stelt me niet gerust. Wanneer die ander jou niet heeft zien aan komen stormen, naar links wil, in zijn spiegel kijkt en jou niet ziet, vervolgens daadwerkelijk naar links gaat, dan kun je nog zo geweldig kunnen rijden, anticiperen en het gedrag van anderen inschatten, maar dat helpt je dan allemaal niets.
Toch vind ik het knap dat iemand met een Audi op een Skoda forum zoveel pagina's en reacties in z'n korte tijd heeft. Is en blijft een dikke machine, maar mijn ervaring is dat meestal weinig interesse is. Hier op dit forum toch meer interesses in andere modellen.
Maar je was wel heel snel overstagDat verbaast mij ook nog elke dag idd. En dan te bedenken dat ik in eerste instantie de Audi bewust helemaal niet gepresenteerd had
Maar je was wel heel snel overstag
Het is nu eenmaal een erg actief forum met veel betrokken leden, zelfs leden die overgestapt zijn naar andere merken, al dan niet van de VAG groep blijven hier meelezen en zelfs actief deelnemen![]()
Afgezien van de situatie, is het door mij geschetste scenario bepaald niet ondenkbaar. Sterker nog, het komt regelmatig voor en dan blijft het gelukkig meestal bij blikschade. Het gevaar schuilt er nu juist in dat het meestal goed gaat waardoor sommigen ten onrechte het gevoel krijgen gevrijwaard te zijn van dergelijke incidenten. Gevaarlijk en bij dergelijke snelheden levensgevaarlijk.Omdat het niet zoveel zin heeft om hier over door te gaan discussiëren in een welles nietes verhaal aangezien je er niet bij was en dus ook de situatie niet hebt kunnen zien en inschatten....