Welke velgen voor de Kodiaq?

Welke velgen vind jij het mooist op de Kodiaq?

  • Ratikon (17")

  • Mytikas (17")

  • Triton (18")

  • Everest (18")

  • Elbrus (18")

  • Trinity polished (18")

  • Triglav polished (19")

  • Sirius polished (19")


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Dank je VanRoyal! De velgen uit de poll heb ik gehaald uit de prijslijsten van de Kodiaq zoals deze staan op de Skoda website.
 

VanRoyal

Forumguru
Dat had ik al begrepen Arnoldus. Van de velgen uit de visualiser vind ik de Vega trouwens het mooiste, maar aangezien die volgens mij iets van 20" én niet leverbaar zijn in NL zou ik zelf voor de Elbrus gaan. Die vind ik dan het netste staan.
 

Delorean7

Nieuw lid
Kan het kloppen dat de Everest die standaard op de Style zit niet bestaat, en dat dit eigenlijk Triton moet zijn? Dat kom ik namelijk tegen in de UK configuration als standaard 18" optie op sommige modellen - die Everest kan ik nergens terugvinden.
 

Skodiaq

Forumguru
Kan het kloppen dat de Everest die standaard op de Style zit niet bestaat, en dat dit eigenlijk Triton moet zijn? Dat kom ik namelijk tegen in de UK configuration als standaard 18" optie op sommige modellen - die Everest kan ik nergens terugvinden.
Zou best kunnen. Ben de naam Everest nog nergens tegengekomen...

Naamgeving is af en toe inderdaad nog een dingetje. Zo wordt in de folder Quartz Grey nu ook Metal Grey genoemd.
 

VanRoyal

Forumguru
Kan het kloppen dat de Everest die standaard op de Style zit niet bestaat, en dat dit eigenlijk Triton moet zijn? Dat kom ik namelijk tegen in de UK configuration als standaard 18" optie op sommige modellen - die Everest kan ik nergens terugvinden.
Klopt, in de eerste prijslijst stond een niet bestaande Everest velg. In de huidige prijslijst staat de Triton. Hierdoor (?) stond de upgrade naar de Elbrus ook voor 300 euro's in het systeem van de dealers, terwijl dit 50 moest zijn.
 

harry

Senior Member
Vega is het mooist, Crater nr 2

Als ik me beperkt tot wat er in NL te verkrijgen is dan Elbrus, staat nog enigszins stoer.
Alle andere velgen vind ik saai en/of lelijk.

Ik vraag me af wie er verantwoordelijk is voor de keuze op de NL markt...
 

Frenk21

Forumguru
Klopt, in de eerste prijslijst stond een niet bestaande Everest velg. In de huidige prijslijst staat de Triton. Hierdoor (?) stond de upgrade naar de Elbrus ook voor 300 euro's in het systeem van de dealers, terwijl dit 50 moest zijn.
De Elbrus kost €300 bij de ambition en €50 voor de style. Dit heeft altijd goed gestaan, maar je leest er snel overheen.
 

Frenk21

Forumguru
Weet iemand al wat de steek van de kodiaq wordt? Ik wil weten of ik mijn velgen mee kan nemen vanaf de Superb.
 
Bovenaan Onderaan