mothergoose
Actief lid
Weet iemand of je op de Columbus ook extra schermpjes kan aansluiten voor achterin? En dat dan natuurlijk in combinatie met een DVD afspelen tijdens het rijden....
lijkt me dat je in de auto enkel DVB-T wil hebben. Geen enkele fabrikant van mobile TV biedt DVB-C aan, want dan ben je niet meer zo mobiel.
Op het duitse forum hebben ze het over een digitenne ontvanger, want analoog is er bijna niets meer te ontvangen.
Er zijn toch van die USB sticks met een digitale ontvanger erin voor digi-tv op de laptop?
lijkt me dat je in de auto enkel DVB-T wil hebben. Geen enkele fabrikant van mobile TV biedt DVB-C aan, want dan ben je niet meer zo mobiel.
Antidiefstal Folie op je ramen plakken. 20x slaan met een honkbalknuppel, (trekt wel aandacht) Maar erg moeilijk in te komen. Tevens weinig splinters in de auto. Weet zo alleen niet meer hoe het heet.
Pas de Columbus een beetje aan met een afneembaar frontje ofzo. Of bouw 'm steviger in. Ik bedoel: voor sommige mensen is dit misschien wel dé reden om geen Skoda te kopen. Het is dat ik een leasewagen rijd, maar anders had ik het wel geweten.....
MarcoO2,Er zijn genoeg mensen die ondanks een loeiend alarm toch hun Columbus kwijt raakten... helaas!

Ik heb een JVC en moet zeggen dat het systeem goed bevalt. Natuurlijk is het 7 inch scherm redelijk groot om mee te slepen maar in de praktijk levert dit niet echt problemen op. Het is wel noodzaak om een goede bescherming te kopen want de standaard hoes biedt dit onvoldoende.
Het systeem start snel op, navigatie gaat goed wel een rare stem, dvd afspelen, SD kaart, externe harddisk, Ipod, telefoon het kan allemaal. Ik gebruik vooral de SD kaart veel.