Superb 3 Bart's Superb Combi 2.0 TSI 4x4

B.Stuurder

Forumguru
Ik heb de wagen nog niet natuurlijk, maar heb wel al een tutorial gezien om de halogeen lamp van de wimpers (stadslicht) te vervangen voor LED. Vandaar mijn vraag
 

Bart81

Forumguru
Ik heb de wagen nog niet natuurlijk, maar heb wel al een tutorial gezien om de halogeen lamp van de wimpers (stadslicht) te vervangen voor LED. Vandaar mijn vraag
Wimpers en stadslicht is niet hetzelfde natuurlijk. Volgens mij ging het over een eerder model van de o2 ofzo?
 

B.Stuurder

Forumguru
Tja kon haast niks meer kiezen op mijn l&k :tegek:
Ja da's nog te doen in België. In NL kost een volle L&K tegen de €70.000 :nailbiting:
Daar heb je al een leuke Audi voor, minder uitgebreid, tenzij je een A4 pakt.
Als je weet wat mijn O3 al kost, dan zinkt de moed je al in de schoenen. :pardon:
 

Bart81

Forumguru
Ja da's nog te doen in België. In NL kost een volle L&K tegen de €70.000 :nailbiting:
Daar heb je al een leuke Audi voor, minder uitgebreid, tenzij je een A4 pakt.
Als je weet wat mijn O3 al kost, dan zinkt de moed je al in de schoenen. :pardon:
Daar heb ik waarschijnlijk mijn full option superb l&k 2.0 tsi 4x4 voor:deuk:
 

Antera

Donateur
@Antera is het misschien later nog mogelijk die stopwatch bij te activeren? Of weet je nu al dat het zeker nooit gaat werken?

Misschien nog eens uitzoeken hoe je de witte kleur echt wit zet bij my 2017 en dat het ook op schermpje mee wit blijft? Je weet wel wat ik bedoel hé...

Gr


moeten we een keer savonds kijken in het donker of in de garage zetten en dan eens spelen
 

B.Stuurder

Forumguru
Hahaha... Weet niet waar jij gekeken hebt hoor, maar mijn superb is basis al 1,7 seconde sneller dan de jouwe hoor!
En geloof me... Dat verschil is groot hoor:deuk:

Ik zie nu dat je de TSI hebt, niet de TDI:lezen:. Inderdaad, die is erg snel. Dat ga ik met tunen ook niet halen. En nog 7,2l/100 km ook. Begint in Nederland bij €60.365 rijklaar. :sterretjes: Tegen €33.815, basis dan. Dat is €15.618 per seconde!:pieker: Dan mag hij ook sneller zijn ook ;). Maar in Nederland is het de enige Skoda die sneller is, basis dan. Troostprijsje :maakmegek:
 

B.Stuurder

Forumguru
Ja Skoda belgie en of Nederland mag eens een circuit meeting houden

Lijkt me niet, de RS is niet meer verkrijgbaar en was erg duur toen hij verkrijgbaar was en dientengevolge bijna niet verkocht. In Nederland is de RS erg zeldzaam. De Superb L&K 2.0 TSI verwacht ik ook geen wonderen van tegen die prijzen. De Nederlander gaat dan toch voor de Audi of BMW en niet voor een Skoda van €70K.
Dus jullie Belgen met een vloot getunde RS'sen tegen tweeenenhalve 1.8 TSI en verder vooral 1.6 TDI of 1.0 TSI :nono:
 

B.Stuurder

Forumguru
Ja, in de O3 zijn het reliefstrips maar die worden verlicht door het stadslicht dus. Als je daar een LED in steekt, dan krijg je een soortgelijk effect. (Denk ik, want ik heb het nog niet vergeleken in real life) in elk geval zijn het wel wimpers dus, voor het aanzicht.
 

philippe bakker

Forumguru
Lijkt me niet, de RS is niet meer verkrijgbaar en was erg duur toen hij verkrijgbaar was en dientengevolge bijna niet verkocht. In Nederland is de RS erg zeldzaam. De Superb L&K 2.0 TSI verwacht ik ook geen wonderen van tegen die prijzen. De Nederlander gaat dan toch voor de Audi of BMW en niet voor een Skoda van €70K.
Dus jullie Belgen met een vloot getunde RS'sen tegen tweeenenhalve 1.8 TSI en verder vooral 1.6 TDI of 1.0 TSI :nono:
hoe komt dat de rs niet meer leverbaar is in nederland? vanwege lage verkoop met die bijtelling?
 

ertromp

Forumguru
Ja, in de O3 zijn het reliefstrips maar die worden verlicht door het stadslicht dus. Als je daar een LED in steekt, dan krijg je een soortgelijk effect. (Denk ik, want ik heb het nog niet vergeleken in real life) in elk geval zijn het wel wimpers dus, voor het aanzicht.
Nee helaas niet het mooie effect als de led strips in de S3 lampen. Dat is binnen Skoda pas echt de wimper of de eye lash
 
Bovenaan Onderaan