Superb 3 Bart's Superb Combi 2.0 TSI 4x4

Goofy@5E

Forumguru
@B.Stuurder wat ik bedoel is gewoon dat als je zo een dijk van een wagen hebt zou ik persoonlijk geen pvc roostertjes in men stuur plaatsen, te goedkoop uitzien, maar voor een ,, afgevlakt stuur,, type rs gaan, kost wel wat meer €kes maar gaat o zo veel beter ogen in deze wagen,

hopelijk kun je men vlaams lezen,
 

Rostratus

Nieuw lid
Blijkbaar weer kortingsactie op superskoda ...
Hoe kom je erbij dat er een kortingsactie is. Ik heb dit "snufje" ook in het oog, maar het kost nog altijd 20 euro, zoals het altijd geweest is. Als het een 10 euro was, twijfelde ik niet.
Ikzelf zou voor de zwarte honingraad gaan.
 

Bart81

Forumguru
Hoe kom je erbij dat er een kortingsactie is. Ik heb dit "snufje" ook in het oog, maar het kost nog altijd 20 euro, zoals het altijd geweest is. Als het een 10 euro was, twijfelde ik niet.
Ikzelf zou voor de zwarte honingraad gaan.
image.jpeg

Duidelijk kortings actie dus!
 

B.Stuurder

Forumguru
@B.Stuurder wat ik bedoel is gewoon dat als je zo een dijk van een wagen hebt zou ik persoonlijk geen pvc roostertjes in men stuur plaatsen, te goedkoop uitzien, maar voor een ,, afgevlakt stuur,, type rs gaan, kost wel wat meer €kes maar gaat o zo veel beter ogen in deze wagen,

hopelijk kun je men vlaams lezen,

Afgevlakte stuur vind ik ook mooier. Als het goed is zit het straks ook in mijn auto en daar past zo'n roostertje niet in...
 
:ot:kortingsacties... laatst bij Gamma op zoek naar een slanghaspel was in de aanbieding van €149 voor €110. Ze waren alleen vergeten de originele prijssticker van de stelling te halen. Prijs zonder "korting" was €109...:fool:

De moraal van dit verhaal. De banner of het reclamebord zeggen niet zoveel. Of Superskoda het ook zo doet weet ik niet. Maar als €20 na korting nog steeds €20 is..
 

Bart81

Forumguru
Hier is het voorbeeld korting gaat eraf... Leverkosten komen er natuurlijk nog bij

Price of order incl. VAT:
Price of ordered goods: 19.99 €
Discount 20% from the price of ordered goods:
(It concerns the order over 1.00 €.)

-4.00 €

Price of ordered goods after discount: 15.99 €
Price for chosen payment option: 0.00 €
Price for chosen transport option: 4.99 €*
Total price of order: 21.00 €
*
Weight of products in the cart: 0.1 kg -> Extra charge for goods delivery: 4.99 € (is included now)
 

oco1979

Forumguru
misschien in de zomer :deuk:, rij hier met 4 seizoensbanden(iveco daily driver) ken er nog geen ervaring mee met meters sneeuw of ijzel, was voordien winterbanden,zeer tevreden mee geweest,grip en remweg beter.
 

CDK

Forumguru
Mijn ervaring is dat enkel en alleen bij sneeuw een goede winterband beter presteert ten opzichte van een goede zomerband. Grip op droge en natte weg is een ramp met de gemiddelde winterband.
 
Bovenaan Onderaan