Skodadrivertom
Lid
Van afstand zijn ze wel aardig, maar van dichtbij kan het mij niet bekoren, ik vind ze overkomen alsof het wieldoppen zijn.
Sent from my VF-895N using Tapatalk
Het is persoonlijk.. maar ik vind het ook maar niks....
Van afstand zijn ze wel aardig, maar van dichtbij kan het mij niet bekoren, ik vind ze overkomen alsof het wieldoppen zijn.
Daarmee net... Skoda had ze er gewoon moeten bijdoenDie wieldoppen verkopen ze ook bij de Aldi was mijn eerste gedachte...
Laat de bandenboer maar vloeken... Ik heb liever dat ze mijn wagen niet op blokken kunnen zetten dan.Dar noemen ze marketing @Bartjanssensen de gemiddelde bandenboer vloekt en tiert zich een slag in de rondte bij het zien van die dingen.
Bart, een zichzelf respecterende velgendief hou je echt niet tegen met anti-diefstalbouten, hoor.Even iets anders, wat me wel verbaasd is dat vanaf fabriek de velgen niet voorzien zijn van een anti diefstal bout voor de velgen. Dit had nu wel gemogen vind ik
In NL kun je de L&K alleen met de 190pk diesel of 280pk benzine krijgen, altijd met dsg en in geval van de diesel naar wens met 4x4. Vanafprijs voor de diesel is €52k en voor de benzine €59k.In belgie is De basisprijs van de l&k 10.000€ duurder dan de basisprijs van de style.
Die 10.000 euro houd dus in de zo goed als alle opties al zijn opgenomen in de l&k
Zijn er nog mensen die besteld hebben vóór Februari 2016 en nog geen levering hebben?
Mijn Skoda Superb HB Style 2.0 150PK (diesel) staat momenteel gepland voor 15 September...dat is 8 maand.
BE of NL?
Bij Rietje in Kapellen hebben ze mij vorige maand laten weten dat er nog leveringsproblemen met de HB zijn, maar niet meer met de Combi.BE, besteld bij D'Ieteren Woluwe op 29/01 (via LM); met alle 3 BE packs + Canton, 18" Modus, ACC, Lava Blue
De verantwoordelijke verkoop heeft nog eens een mailtje naar Skoda Import gestuurd, want op zijn eigen scherm ziet hij niks (aanzetten, zou ik zo zeggenBij mij is er zelfs nooit een productiedatum gecommuniceerd, de verkoper was ook verrast dat de wagen er plots stond... Goed en niet goed![]()
Net te horen gekregen dat het productieweek 35 zal worden (of daaromtrent)De verantwoordelijke verkoop heeft nog eens een mailtje naar Skoda Import gestuurd, want op zijn eigen scherm ziet hij niks (aanzetten, zou ik zo zeggen).
BE, besteld bij D'Ieteren Woluwe op 29/01 (via LM); met alle 3 BE packs + Canton, 18" Modus, ACC, Lava Blue