Het grote S3 levertijden topic

RefleCs

Forumguru
Dat noemen ze marketing @Bartjanssens en de gemiddelde bandenboer vloekt en tiert zich een slag in de rondte bij het zien van die dingen.

Sent from my VF-895N using Tapatalk

Laatst bewerkt:

benderke

Actief lid
Ze zien er idd niet zo mooi uit.... Wss is het net de bedoeling dat ze heel 'vlak' zijn. Maar ik vind ze precies wel iets mooier dan de voorgangers op de greenline versie.

Ik heb deze dus besteld

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Jan A

Actief lid
Even iets anders, wat me wel verbaasd is dat vanaf fabriek de velgen niet voorzien zijn van een anti diefstal bout voor de velgen. Dit had nu wel gemogen vind ik
Bart, een zichzelf respecterende velgendief hou je echt niet tegen met anti-diefstalbouten, hoor.
Het wordt vooral voor jezelf vervelend als de bandenboer 'vergeet' van je sleuteltje terug op z'n plaats te leggen.
Dan kan je eerst nog even langs de garage en hopen dat zij aan jou hun setje even willen uitlenen.

In belgie is De basisprijs van de l&k 10.000€ duurder dan de basisprijs van de style.
Die 10.000 euro houd dus in de zo goed als alle opties al zijn opgenomen in de l&k
In NL kun je de L&K alleen met de 190pk diesel of 280pk benzine krijgen, altijd met dsg en in geval van de diesel naar wens met 4x4. Vanafprijs voor de diesel is €52k en voor de benzine €59k.

Een 190pk dsg style businessline doet €47k en mist dan het geperforeerde leer en de 18". Wat ik onbegrijpelijk vind is dat zaken als Kessy, virtual pedal en dab er niet standaard af kunnen bij een L&K. Wel standaard op de SB

@RefleCs die navi was natuurlijk helemaal vreemd. Zie op de Skoda site dat Pon daarbij tot inkeer is gekomen en bij mj 2017 wel standaard een Columbus in de L&K schroeft. De achteruitrijcamera standaard op SB en niet op de L&K hebben ze ook opgelost, door hem ook niet meer standaard op de SB te leveren :deuk:

Maar eerlijk is eerlijk. Dat prachtige bruine leer krijg je (helaas) niet in een SB. Verder is deze in NL gelijk te maken aan L&K, alleen dan ook met lichtere motorisering

Zijn er nog mensen die besteld hebben vóór Februari 2016 en nog geen levering hebben?
Mijn Skoda Superb HB Style 2.0 150PK (diesel) staat momenteel gepland voor 15 September...dat is 8 maand.

Jan A

Actief lid
BE, besteld bij D'Ieteren Woluwe op 29/01 (via LM); met alle 3 BE packs + Canton, 18" Modus, ACC, Lava Blue
Bij Rietje in Kapellen hebben ze mij vorige maand laten weten dat er nog leveringsproblemen met de HB zijn, maar niet meer met de Combi.
Desondanks vind ik het dan weer vreemd dat de jouwe al ingepland zou zijn en de mijne niet (2.0 TDI DSG Combi Style - besteld 29/02), terwijl die van mij normaal gezien half augustus geleverd zou worden.

NikoI

Nieuw lid
Bij mij is er zelfs nooit een productiedatum gecommuniceerd, de verkoper was ook verrast dat de wagen er plots stond... Goed en niet goed ;)

Jan A

Actief lid
Bij mij is er zelfs nooit een productiedatum gecommuniceerd, de verkoper was ook verrast dat de wagen er plots stond... Goed en niet goed ;)
De verantwoordelijke verkoop heeft nog eens een mailtje naar Skoda Import gestuurd, want op zijn eigen scherm ziet hij niks (aanzetten, zou ik zo zeggen ).

Jan A

Actief lid
De verantwoordelijke verkoop heeft nog eens een mailtje naar Skoda Import gestuurd, want op zijn eigen scherm ziet hij niks (aanzetten, zou ik zo zeggen ).
Net te horen gekregen dat het productieweek 35 zal worden (of daaromtrent) (geen emoticon met dwangbuis?)

kdkeyser

Nieuw lid
Ik heb begin februari een Superb Combi Style (1.4 TSI, 150 pk, DSG, DCC, de 3 packs en blind spot detectie) besteld (via lease) in Belgie. Voorziene leverdatum is eerste week van augustus.

ljo13

Lid
Licht aan het einde van de tunnel!

S3 Combi Ambition 2.0 TDI
Comfort pack en pack gps
Stratos velgen
Besteld in week 9

Normaal was hij voorzien voor eind augustus maar hij staat nu bij de dealer. Volgende week komen ze hem leveren op het werk. Benieuwd of het nu uiteindelijk een MY17 zal zijn of dat hij gewoon samen met de wagen van de collega naar België is gebracht en ze er de velgen achteraf hebben op gemonteerd.

Jeppie... ik heb mijn wagen net zien staan op de parking van de garage. Besteld 29 februari: s3 combi style. De garage sluit morgen voor 3 weken. Maar ik vertrek volgende week ook op reis. Dus de levering zal in augustus zijn. Wat ik wel weet is dat het een MY 2017 is!!

Jan A

Actief lid
@Ijo13 & @Skodadrivertom, ik zou dat eigenlijk allemaal niet mogen lezen. Word er helemaal onnozel van! Waarom zijn die van jullie al in 't land en wordt die van mij pas in september gemaakt?

@Jan A ik zit het hier net te zeggen tegen mijn vrouw! Hoe kan dat eigenlijk. Identieke auto's op dezelfde dag besteld en mogelijks 2 maand langer wachten.. niet te begrijpen . Ik leef met je mee...

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan