Superb 3 Levering skoda superb L&k versie

Servaas

Actief lid
@Bartjanssens jij blijft nog steeds hoopvol om je wagen stipt op de leveringsdatum te zien. :pieker: duidelijk dat het al een tijdje geleden is dat je nog eens contact met je dealer hebt gehad volgens mij dan :deuk:

Bart81

Forumguru
@Servaas nee hoor servaas...
Er is mij onmiddelijk bij bestelling meegedeeld dat levering waarschijnlijk pas einde oktober zou zijn.
Ik ga er inderdaad dus wel beetje van uit dat dat klopt! Heb hem eerste week januari besteld dus dat zou 10 maanden wachten zijn. Lijkt mij realistisch toch?

Bart81

Forumguru
Als ik dan hoor dat er zelfs iemand zijn l&k half januari besteld heeft , hem al gekregen heeft stel ik mij toch wel beetje vragen....maar ja is leasing!!!

Dat zijn nu net de 2 niet eerlijke praktijken als je je wagen als leasing kunt kopen:

1) je krijgt belachelijke grote kortingen tov particuliere klanten-> niet eerlijk vind ik persoonlijk
2) je krijgt je wagen tussendoor sneller aangeleverd -> ook niet eerlijk vind ik

Nadeel is dan wel -> tis de auto van je baas en niet van jezelf!!

Servaas

Actief lid
indien het effectief sneller gaat omdat het leasing is, stel ik mij toch wel vragen erbij. leasing is niet echt een optie voor mij. Ik haat het om met wagens te rijden die niet mijn eigendom zijn.

Ik heb eigenlijk vooral een wrang gevoel omdat bij mij geen echt lange leveringstermijn gezegd is. probleem is dat de wagens die ik als alternatief interesse voor heb, momenteel nog een latere leveringsdatum zouden hebben als ik ze nu bestel...

Bart81

Forumguru
@Servaas ik snap wat je bedoeld.... Niks tegen leasing rijders, maar heb toch ook liever iets van mezelf!
Bij mij was dit ongeveer zowat het eerste wat de verkoper zij als ik nog maar over de l&k versie begon...
Tis maar dat ge het weet, als je toch echt de l&k versie wil, houd dan maar rekening met een wachttijd van 10 maand!

En op de moment dat ik de auto bestelde, had ik ook helemaal geen haast eigenlijk. Heb hem eigenlijk besteld omdat ik hem graag wou hebben, was nog niet echt aan nieuwe wagen toe ofzo.
Natuurlijk eenmaal besteld, hoop je uiteindelijk toch dat het iets sneller gaat dan 10 maand hé!

Heb jij nog steeds niks concreet van datum dan?

Servaas

Actief lid
datum gaat elke keer ik informeer achteruit precies. Ik ben nu al beland in oktober terwijl de originele leveringsdatum 10 maart 2016 was... Ik ga nog eens via via proberen om de auto sneller in productie te krijgen maar ik maak mij niet teveel illusies. Vertrouwen in het merk is ook beetje weg nu met deze klucht.

Bart81

Forumguru
@Octavia32 ik heb een combi 2.0 tsi in bestelling ja...
Voor de aanbieding die jij hier net plaatst is er tocv iets mis volgens mij!
In hoofding staat 280 pk in gegevens maar 190 pk??

En 65000€ voor een hb???? Omg!!!
Mijn combi l&k full option kost 20000€ minder

Octavia32

Forumguru
België denk ik, een volle l&k kom je hier in Nederland wel uit op dit bedrag.

Verstuurd vanaf mijn HTC One M9 met Tapatalk

Schep

Forumguru
En 65000€ voor een hb???? Omg!!!
Mijn combi l&k full option kost 20000€ minder
Je bent Belg of je bent het niet ;)
Vanafprijs Combi 2.0 TFSI L&K in NL is €60k, HB €58k.

Mijn 1.4 TSI Style Businessline is zelfs duurder dan jouw L&K met bijna het dubbele aan vermogen. Leuk he, onze belastingen ;)
(Die heeft dan ook zo ongeveer meer speeltjes aan boord dan een 'normale' L&K, maar toch.)

Laatst bewerkt:

Bart81

Forumguru
Iemand al een idee wat eventuele wijzigingen zijn rond my2017 specifiek voor de l&k versie???
Aangezien mijne zowiezo na week 22 gaat komen:deuk:

Bart81

Forumguru
Je bent Belg of je bent het niet ;)
Vanafprijs Combi 2.0 TFSI L&K in NL is €60k, HB €58k.

Mijn 1.4 TSI Style Businessline is zelfs duurder dan jouw L&K met bijna het dubbele aan vermogen. Leuk he, onze belastingen ;)
(Die heeft dan ook zo ongeveer meer speeltjes aan boord dan een 'normale' L&K, maar toch.)

@RefleCs dacht ik ook maar schep denkt er anders over blijkbaar:maakmegek:

Bart81

Forumguru
Toch raar dat het zoveel afwijkt tussen verschillende landen. Hier in belgie is hij standaard al zo goed als met alles op en aan... Zijn nog maar paar extra opties te kiezen...

RefleCs

Forumguru
De importeur in NL (PON) heeft hierin een enorme vinger in de pap. Zij bepalen deze pakketten en bijna elk merk hier in Nederland heeft een Businessline uitvoering van zijn modellen. Deze zijn bij leaserijders enorm gewild omdat ze standaard de meest interessante opties bevatten voor leasend Nederland.

Als je in alle andere landen kijkt dan zie je daar juist de pakket opties die bij jullie ook normaal zijn.

Ik heb ook praktisch mijn eigen L&K samengesteld maar dan met een 1.6 TDI motor erin ;)

Schep

Forumguru
Nee @Schep geeft juist aan de de Style BL die hij heeft meer speeltjes aan boord heeft dan de standaard L&K.
Dat dus.
Achteruitrijcamera (in MY2016 dan): standaard op een SBL, optie op een L&K
Tri-zone airco, Virtual Pedal: idem

Die L&K is heel raar uitgerust in NL, zeker tov een SBL.

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan