Lederkleur, panodak, 220v, ... ? Ik vind het een leuke auto, en wachten moet je erbij nemen, maar de wachttijden voor de L&K en vooral de communicatie errond is echt Schandalig ! Bij een bestelling van eender wel product van deze omvang (maakt niet uit of het nu 1.000 of 50.000 euro is - het is in ieder geval geen brood dat uitverkocht is), waarvan de levertijd niet kan gerespecteerd worden, zou ik het zeer netjes vinden dat ze kunnen zeggen "excuses, maar onderdeel 123 van toeleverancier xyz zorgt in jouw persoonlijke situatie voor een extra levertijd van 47 dagen", in plaats van nu elke week te moeten horen "we doen ons best, maar weten het echt niet, en vermoeden dat als je een zwarte koe neemt ipv een bruine koe, je levertijd 1 week korter zal zijn, zonder te weten of dit dan binnen 2 maand of 7 maand zal zijn - Sorry !" En dan plots "oh, je wagen stond al op de trailer, heb jij even geluk !"
Onbegrijpelijk dat dit getolereerd wordt. Ipv dat de pers focust op sjoemelsoftware en groepsclaims hiervoor, zouden we beter eens hierop focussen. Ook al heb ik een lease wagen, en zorgen ze voor een vervangend voertuig binnenkort, toch kost het me zeer veel energie en meer dan 400 euro (trekhaak-keuring trekhaak-hobby/sport dit voorjaar suboptimaal kunnen uitoefen), waar best wel wat meer dan een "sorry" en een dom gezicht tegenover mag staan. Vooral als dan plots blijkt dat hij er - verrassing - dan toch staat, en je al die extra kosten voor niets gedaan hebt.
En een "sorry" van mijn kant om mijn gedacht hierover op dit toch zeer leuke forum te plaatsen![]()
Ja, L&K met pack L&K, begin oktober besteld, met geperforeerd bruin leder, trekhaak, schakelflippers en een multifunctionele bagageafdekking. Levering was bij bestelling 6 tot 8 weken, beetje later werd dat onverbintelijk 1 feb tot 20 maart. Na 4 maand niks meer horen, werd het plots november 16, beetje later en met tussenkomst importeur begin juli. Dan als ik wijzigde naar zwart leder een week sneller, of een 6 weken, maar eigenlijk konden ze het niet zeggen of dat 6 weken was vanaf oktober te tellen, of juli. 2 weken terug kwam hij plots op bevestigde week 15, maar de dealer gelooft er even veel als ik in. Zei hij zelf metDavid, ik heb zwart geperforeerd leder, met 220v en panodak.
Als ik me niet vergis had jij een L&K besteld eind vorig jaar, en was die voor deze zomer voorzien? Dus als ik het goed begrijp wordt die binnen enkele dagen afgeleverd?
Dat was er een uit voorraad dan? Anders is dat toch wel heeeeel snel?Zaterdag 30 januari besteld. Vanmiddag opgehaald.
Zaterdag 30 januari besteld. Vanmiddag opgehaald.
Nou vind ik dat dus echt lelijk een achterruitwisser op een sedan model en ik twijfel of ik dan wel voor de achteruitrijcamera moet gaan. Volgens de dealer kan de achterruitwisser er niet achteraf afgehaald worden zonder dat je daar iets van blijft zien.
Weet niet of het uberhaupt mogelijk is om de achteruitrijcamera achteraf nog te monteren? Denk dat dat niet hetzelfde zal zijn als affabriek helaas...keuzes keuzes...
Vandaag liet men werkgever me weten dat de wagen bij de dealer staat. Alle papierwerk asap in orde brengen en dan kan ik em gaan afhalen. Morgen zal wel te snel zijn denk ik, zou wel leuk zijn geweest zo voor het weekend.
Maar om het over de levertje te hebben: auto tweede week Januari besteld, verwachte leverdatum 30 juni. En nu staat ie reeds bij de dealer. In 2 maanden ipv de vooropgestelde 5 en een halve maand.
S3, Ambition Combi
2,0 TDI manueel
Gps pack 2
Comfort pack
Kessy
Elektrische kofferklep met virtual pedal