Superb 3 Eibach Pro Kit verlaging voor je Superb 3

S-coda

Lid
wie o wie heeft een verlaagde Superb Combi, zonder DCC?
Ik wil het graag eens ervaren. Mijn Superb Combi 1.6 tdi DSG heeft de 19-inch Sirius velgen, althans als de auto de 14e mei wordt afgeleverd. De auto staat inmiddels bij de dealer (nog in het vet).

Ik overweeg de auto te verlagen met Eibach, maar ik ben erg bang voor het verlies in comfort. Ik zou het graag eens proberen.

Kan iemand me letterlijk op weg helpen ;)?

Ik woon in Den Haag maar kom er graag voor langsrijden.

Tinto

Forumguru
wie o wie heeft een verlaagde Superb Combi, zonder DCC?
Ik wil het graag eens ervaren. Mijn Superb Combi 1.6 tdi DSG heeft de 19-inch Sirius velgen, althans als de auto de 14e mei wordt afgeleverd. De auto staat inmiddels bij de dealer (nog in het vet).

Ik overweeg de auto te verlagen met Eibach, maar ik ben erg bang voor het verlies in comfort. Ik zou het graag eens proberen.

Kan iemand me letterlijk op weg helpen ;)?

Ik woon in Den Haag maar kom er graag voor langsrijden.
@Tuulster kom er maar in

Tuulster

Forumguru
Je bent van harte welkom...... Geen Dcc wel Eibach en spacers op 18inch..... @S-coda

Ik kan je alvast verklappen dat je absoluut niets inlevert op comfort maar veel wint op rijeigenschappen! :D

thijskok

Senior Member
@Tassin, laat jij hem nu al tunen? Mij is aangeraden om te wachten tot de km stand 20000 is.
Wat is bij jouw de afspraak omtrent de garantie als jij gaat tunen?

Tassin

Forumguru
Sorry @thijskok , 't was maar een graptjen. Ik bedoelde dat de wagen van @Tuulster meestal op de brug staat om stijlvol te worden gepimpt.

Ik laat mijn motor zeker niet tunen. Als je iets voor hebt in België (wat het ook is) kan je geen aanspraak meer maken op garantie. Vroeger kon je een officiële tuning laten uitvoeren door invoerder d'Ieteren, maar sinds ze een paar probleemgevalletjes hebben gehad, weigeren ze nog tuning uit te voeren. En de dealers hebben instructie gekregen om geen getunede wagens te herstellen onder garantie.

S-coda

Lid
@Tuulster bedankt voor het ervaren van de Eibach verlagingset i.c.m. de 18-inch velgen.
Ik ben volledig overtuigd van deze set. Ik was bang voor comfortverlies, maar het is comfortabeler dan mijn huidige A4 met S-line onderstel, 18 inch en dus ook 30 mm verlaagd.

De auto is echt mooi neutraal, lekker strak en daarbij ook mooi comfortabel. Echt geen vergelijk meer qua rijgedrag met de standaard set. Met name hoe snel de auto weer neutraal is na wat steviger inveren is zeer plezierig. Tuulster heeft echt zijn best gedaan om een goede indruk te geven. Wat harder over drempels, putdeksels of kuilen in een klinkerweg, allemaal geen probleem.

Ik kan het iedereen aanbevelen. Ik ga zeker de Eibachset monteren onder mijn combi zelfs met de 19-inch Sirius velgen.

Bovenaan Onderaan