Superb 3 Eibach Pro Kit verlaging voor je Superb 3

Barryvl

Nieuw lid
PRACHTIG!!!! @Barryvl :thumbsup:

Onvoorstelbaar dat niet iedereen dit meteen bij aflevering doet. Maakt de wagen echt veeeeel dikker :jaja:

Helaas geen voor- en na foto's van de achterkant en voorkant genomen. Maar als je nu naar de auto kijkt met de wielen meer naar buiten
Oehw bijna mijn auto dit! Enige verschil is dat dit geen business grey is :)

Heb je ook de artracite versie velgen..... zijn echt top ! Smaken verschillen natuurlijk, maar in zilver is het echt een hele sjieke auto.....
 
Heeft iemand zijn sub3 laten verlagen met Eibach en geen spacers gebruikt. Graag even een foto hiervan.
Alvast erg bedankt.
 

MrEdge_

Forumguru
@Antera en andere Eibach eigenaren: Is er een manier om te zien wat voor veren er geplaatst zijn door mijn dealer?

Ik heb het idee dat het wellicht de verkeerde kunnen zijn, gezien het abnormale nadeinen van de auto in comfort en normaal. Als er 4 mensen in de auto zitten, dan is een gewone drempel al teveel voor de veren en raak ik volgens mij al het einde van de demper. In sportstand lijkt het beter te gaan.
 

ertromp

Forumguru
@Antera en andere Eibach eigenaren: Is er een manier om te zien wat voor veren er geplaatst zijn door mijn dealer?

Ik heb het idee dat het wellicht de verkeerde kunnen zijn, gezien het abnormale nadeinen van de auto in comfort en normaal. Als er 4 mensen in de auto zitten, dan is een gewone drempel al teveel voor de veren en raak ik volgens mij al het einde van de demper. In sportstand lijkt het beter te gaan.
Op de veer staat met witte lettertjes een code geprint. Voor zal die eindigen op VA en achter op HA
 

Antera

Donateur
Zoals @ertromp zegt en die nummers kunnen we nazien welke het zijn maar daarnaast ook de aslasten nodig van de auto om te zien of het de juiste veren zijn. mail me anders even met de gegevens op info @lowering.nl
 

MrEdge_

Forumguru
@Antera ga ik doen, maar dan moet ik eerst nog die code zien te vinden. Ik hoop dat me dat gaat lukken zonder gelijk een wiel eraf te hoeven halen.
 

RoyV1982

Forumguru
Mooi! Kan je niet nog wat meer foto's plaatsten? Hoe gaat het met drempels?
Dan moet ik ze eerst nog even maken... Nog speciale wensen??


Met de drempels gaat het wel goed. Je moet wel een klein beetje je snelheid aanpassen..

Wat wel even wennen is, is het feit dat zaken als putdeksels of verzakkingen stevig doorkomen..
 
Haha, een mooie foto recht van de zijkant op niveau van de bovenkant van de wielkast, zodat je de ruimte goed ziet die overblijft. Ook een mooie van de voorkant op straatniveau en nog een paar voor het idee. Mijn set komt er vrijdag onder. Zonder spacers.
 
Bovenaan Onderaan