Automatisch de kofferklep openen

newwolf84

Forumguru
Geen idee, dat hoop ik nu juist via dit forum te horen. Ben daarom ook reuze benieuwd naar de ervaringen van anderen.
Blijft een feit dat het eigenlijk wel ontzettend snel is gegaan. Kan me nog de dag van gisteren heugen dat ze er op zaten en dat je er iemand mee knock out kon slaan, zó hard ging die open...:sterretjes:
 

Joske

Forumguru
de exeo-veren hadden ook een groter koppel als ik mij niet vergis é? meer dan voorzien was voor deze stempelveren.

Maar idd, er zijn er toch nog die exeo-veren zitten hadden?
 

Vanenkelen

Forumguru
Bij mij zijn ze, zoals eerder gemeld, ook al slapjes. Ze hebben het ruim een jaar vol gehouden. Nu springt de achterklep nog paar centimeter open. Eigenlijk zoals voordat de Exeo veren erop gingen.
 
Heel vreemd en niet echt leuk@newwolf84 :pieker:
Nu gedemonteerd krijg je ze haast niet meer in.. nog vreemder:sterretjes:
Ik zou het niet weten , het waren echt de goeie nieuwe en ongebruikte
 

newwolf84

Forumguru
Heel vreemd en niet echt leuk@newwolf84 :pieker:
Nu gedemonteerd krijg je ze haast niet meer in.. nog vreemder:sterretjes:
Ik zou het niet weten , het waren echt de goeie nieuwe en ongebruikte

Naja ik neem jou niks kwalijks hoor, denk dat op de 1 of andere manier de combi toch niet helemaal is wat het zou moeten zijn. Heb nu de originele dempers ;) weer gemonteerd en de klep zakt in elk geval niet meer op mijn plaat en dat is me eigenlijk ook wel wat waard. Blijft vervelend als je overeind komt en plots heb je de klep in de nek.

Heb me in elk geval een paar maanden met deze gadget kunnen vermaken maar maak me er niet druk om.
 

fastgeert

Actief lid
Ik heb ook ongeveer 2jaar de exeo dempers zitten. Doen het nog steeds goed. Enkel als het wat kouder is gaat de klep meestal net niet half open. Heb wel al 2x voorgehad dat de rechtse bovenste demperbevestiging losgekomen was. Deze nu weer vastgezet met locktide eraan
 

Michelv.

Forumguru
Na de spullen al een tijdje op de plank hebben liggen vandaag maar het een en ander gemonteerd.
De koffer gaat nog niet helemaal zelf open, O2 HB, met nieuwe Laguna dempers en de groene veren, nog maar een x opvullen met M8 ringen.



Voor degene die last hebben dat de verlichting het niet doet van de koffferbakontgrendelknop, bij mij zat er in de stekker die achterin de knop gaat de zwarte
draad op de verkeerde plaats gemonteerd!!!

Alles nagemeten en de zwarte draad een andere plek gegeven in de stekker en de verlichting werkt, zie de foto's voor de plaats verandering(dit op eigen risico natuurlijk;), meten is weten)



Voor;


360.jpg


Na;


360.jpg
 

Roeland80

Forumguru
Hallo,

Iemand nog een setje van deze stempel veren liggen voor een Skoda Octavia 2 FL uit 2011 ik denk deze: ST11540
 

Jewepe

Forumguru
Weet iemand of deze "modificatie" ook toegepast kan worden op de achterklep van een Superb S2 van 2011?
 
Klopt . Enigste wat ik nog extra heb gedaan is het plaatsen van 3 ringetjes , 2 rubber met een stale in het midden . En dat bijde kanten natuurlijk.
Hij gaat straf dicht nu , maar hij opent geweldig met een druk op de knop .
 

Roeland80

Forumguru
Ik heb vandaag de achterklep ontgrendelings knop geïnstalleerd die van Alie express prima te doen kwa instalatie alleen de knop doet het niet.... Moet die knop via VAG-com worden geactiveerd? Heb alles nog een los gehad om te kijken of alles goed geinstaleerd is nog geen werkende knop via de afstandsbediening doet hij het wel....
 

Vanenkelen

Forumguru
Nee volgens mij niet, maar is al weer tijdje geleden... :-). Zou het gelijk goed moeten doen!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Bovenaan Onderaan