André's Octavia 3 EBL Combi, 1.4TSi, Race Blue, 18" Alaris LM, Panodak

Skoda-MAN

Forumguru
Nou de prijs van een O3 is ook geen koopje meer. Voor mij is 30K een hoop geld ;)

Daar heb je zeker gelijk in.
Maar die automakers denken aan iedere Eurocent x de jaarproductie = veel geld.
Wat niet beslist noodzakelijk is zetten ze niet in.
Ze brengen liever spulletjes aan die de koper aanspreekt en daardoor kunnen verkopen en dat is niet die mat in de motorkap.
Bij de diesel moeten ze wel anders koopt niemand zo'n knikkerbak (ik ben een echte Diesel fan hoor)

EdK

Forumguru
Waar ik me drukker om maak is dat een reservewiel dat voorheen standaard was , net als de rokersset , dat dit nu opeens optie's zijn en je er steeds meer voor moet betalen...
Bij BMW is dat ook al een tijd aan de gang, en daar zijn de knipperlichten ook al optie geworden.
Gevolg is wel dat er vele BMW rijders deze optie niet meer aankruisen en wij niet meer weten welke kant ze op willen.....

Skoda-MAN

Forumguru
Waar ik me drukker om maak is dat eer wen reservewiel dat voorheen standaard was , net als de rokersset , dat dit nu opeens optie's zijn en je er steeds meer voor moet betalen...

Catalogusprijs optisch lager, winst fabrikant hoger en bijtelling lager. (kenteken gewicht lager en statisch onzin)
De rokersset kan ik begrijpen overigens. (ben roker maar in de minderheid tegenwoordig)

EdK

Forumguru
(ben roker maar in de minderheid tegenwoordig)
Dat gevoel dat ik in de minderheid ben heb ik totaal niet.
Sinds ik verbannen ben om buiten te roken is het in pauze's giga druk buiten rondom de rokersplek.
En velen er van zijn niet rokers, of zouden ze gestopt zijn met kopen....... :pieker::jaja::jaja:

EdK

Forumguru
Bij jou kwam toch de rook uit je oren toen je zo lang moest wachten op dit karretje ??
Dus tsja wat zeur je nou, rook is rook... :dankje:

Pendragon

Donateur
Zo, gele lampjes (stads en mist) zijn eruit. Vervangen door witte LED verlichting. Super dat anderen al handleidingen hebben gemaakt hoe de mistlampen te vervangen!

12482739_10204952885333041_442137789_o.jpg
Hier is voor de kijkers rechts de LED geplaatst, links is nog oud.

12464991_10204952979175387_472038626_o.jpg Hier zijn beide mistlampen en stadslampen vervangen. Stadslampen is lastig te zien. Zal ik in het donker nog een foto van maken.

EdK

Forumguru
En nog koffie bij de dame van de post gedronken ?
Of ging het zomaar in één keer goed ?

Bovenaan Onderaan