André's Octavia 3 EBL Combi, 1.4TSi, Race Blue, 18" Alaris LM, Panodak

Italy2015

Nieuw lid
@Pendragon, is er een handleiding voor het vervangen van de mistlampen? Welke leds heb je geplaatst? Dacht er laatst ook al aan om ze te vervangen omdat die gele verlichting er eigenlijk niet uit ziet. Ziet er strak uit zo!
 

s-line

Forumguru
Alleen met een goede mist of sneeuwbui kan je weer beter de gelere lampen hebben. Daar heb je veel meer aan! Wit weerkaatst veel te veel.
 

Pendragon

Forumguru
@Pendragon, is er een handleiding voor het vervangen van de mistlampen? Welke leds heb je geplaatst? Dacht er laatst ook al aan om ze te vervangen omdat die gele verlichting er eigenlijk niet uit ziet. Ziet er strak uit zo!

Ja, hier is de handleiding: http://www.skodaforum.nl/forum/downloads/mislampen-van-octavia-iii-vervangen-voor-leds.77/

en ik heb de LEDs bij xenonlamp.nl gekocht. Als Skodaforum lid kun je ook nog korting krijgen. Er zijn een paar mensen hier op het forum die je de code kunnen geven en anders heb ik hem ook wel via PB.

Ik heb deze LEDs gekocht: https://www.xenonlamp.nl/mistlicht-canbus-led-vervangingslamp-50w (h8).
 

Cordoba

Forumguru
Klopt, alleen kan ik me niet herinneren dat ik ze ooit gebruik, bij de S2 had ik ze ook vervangen.

Hmm :pieker: allereerst André, hoe ben je er dan achter gekomen dat ze geler licht geven, en dan de volgende vraag: waarom heb je ze dan vervangen?:D Maar ziet er inderdaad mooier uit zo (met de lampen aan)
 

Pendragon

Forumguru
Hmm :pieker: allereerst André, hoe ben je er dan achter gekomen dat ze geler licht geven, en dan de volgende vraag: waarom heb je ze dan vervangen?:D Maar ziet er inderdaad mooier uit zo (met de lampen aan)

Heel simpel, xenon is veel witter dan de mistlampen, het zag er niet uit. Vind vrouwlief ook. Dus daarom vervangen. Daarnaast dienen ze ook als corner Light en dan Is geel totaal niet mooi. En dus vervangen en blij mee.

Edit: ik snap je eerste stukje nu... Als ik ze niet gebruikte... Nou zie laatste stukje... Corner light.
 

Pendragon

Forumguru
Wauw! Prachtig resultaat.

Wat zouden de concurrenten opgegeven hebben qua prestatie (pk/nm) bij deze tuning?

Dank! Dat is heel lastig om te zeggen. Op de websites zetten ze de getallen toch altijd wat lager dan ze in werkelijkheid kunnen, maar een TVS en JD zullen vrijwel dezelfde waardes geven. Uiteraard is het ook van belang wat de 0 meting is. Bij mij viel deze iets lager uit dan verwacht, dus ondanks dat vind ik 196PK een mooi resultaat.
 
Bovenaan Onderaan