Heb mn rs bijna 4maand nu en verlaagd met spacers bij antera. Nog nooit op gelet dat dit scheelt, als je er al van gehoord hebt daarentegen...
Ik dacht al waar blijft het topic van André.Die verschoven achteras, moet dus niet opnieuw uitgelijnd worden?
Eerlijk gezegd, lijkt het mij geen goede zaak, het betekent ook dat je onnodige bandenslijtage hebt, doordat je auto dan rijdt als een 'loopse hond'.
André ik neem aan de O3 alleen op de vooras opnieuw is uitgelijnd. In dit geval zou dus de achteras opnieuw uitgelijnd moeten worden. En dan dubbele felicitaties (de baan en de O3).
Wanneer de as uit het midden staat, maar wel recht op de rijrichting, zal dat voor bandenslijtage weinig tot niets uitmaken denk ik.
Maar ik ben het met iedereen eens: het hoort anders!
@Pendragon , mooi resultaat! Zelf ook gekozen om de ramen achteraf te laten tinten. Ook heb ik de voorste portieren meegenomen, om de overgang beter te maken naar achteren.
Geldt dit ook voor jou O3?
@Cordoba, de as van de O3 van @Pendragon staat er niet scheef onder, alleen staat hij iets meer naar rechts of naar links, iets verschoven in de breedte richting, dit is aan te passen, maar ook op de easy way van André met een minder dikke spacer aan de kant waar de band het dichtst bij de wielkast komt![]()