Ik vraag me alleen af of je in de praktijk via Duisburg (D) niet sneller rijdt, en inderdaad ook die andere kortere route langs Valkenswaard schiet niet echt op. Wel een typische keuze van de navi om vanaf Valkenswaard niet gewoon de provinciale weg naar Aalst/Waalre/Eindhoven te volgen, en daar de A67 op te gaan, in plaats om te rijden over Eersel om daar de A67 op te gaan.
Ja, was ook aan het kijken via Duitsland, maar dat is toch nog verder om, en het is al goed tweeënhalf uur rijden.
Bij Eindhoven doet ie het inderdaad wat raar, zou ook gewoon de baan blijven volgen om in Eindhoven op de A67 te duiken. Het zijn wel twee routes die ik soms neem (Diest - Geel - Kasterlee - Turnhout en Noordzuid verbinding - Waalre - Eindhoven) maar het blijft toch iedere keer weer binnendoor sukkelen...
Ga het gewoon op de E314 en A73 houden, lijkt me het vlotst te rijden. Ik ga er wat van uit dat zaterdag ochtend nog niet superveel volk op de baan zal zijn...
Als ik via OV zou gaan ben ik bijna 7u overweg volgens Google. Top alternatief, dat OV