André's Octavia 3 EBL Combi, 1.4TSi, Race Blue, 18" Alaris LM, Panodak

Mooie wagen zeg , in real life ook kunnen bewonderen . Super dak ook .
Tja en je 8ste al , denk dat er maar weinig op dit forum zitten die al de 8ste Skoda rijden

CDK

Forumguru
bij de 'starre' assen komt het vaker voor, ook bij onze fabia staat de achteras een tikje uit het lood, een mm of 3 - 4, niet heel spannend, dus ik laat het zo :jaja:

Pendragon

Donateur
Tja je hebt een O3 of niet :deuk:

Ik heb kleine handen, dus ik ga eerst maar eens 2 reparatiesetjes bestellen en dan het kapje stuk maken en het zo proberen (binnenkort). Als het niet lukt kan ik altijd nog de wiel/wielkap optie doen. Wat als zo'n lampje nu gewoon stuk gaat....zegt die blauwe pet: ja mijnheer die moet u nu vervangen......nou als u even helpt de voorbumper te verwijderen dan gaat het lukken :deuk:

Blackokkie2

Forumguru
Tja eigenlijk belachelijk dat een auto zo een typegoedkeuring krijgt. Bij een Smart moet je geloof ik de hele auto demonteren en dan via de achterste wielkast naar voren.:sterretjes::fool::tegek:

Antera

Donateur
Een multilink heeft daar minder vaak last van dat die scheef staat. De starre achterassen staan nagenoeg allemaal iets of wat links of rechts verschoven onder de auto. Fabrieksmarge? Het heeft geen nadelige gevolgen aangezien hij niet schuin staat. Dit gaat pas opvallen als de auto verlaagt word dat dit dan iets verschoven kan staan

In ieder geval de een meer dan de ander en de uitlijner probeerd hem zover mogelijk gelijk te krijgen aan de hand van de uitlijning. Dat de carroserie dan nog niet 100% gelijk ligt links en rechts kan komen in de carroserie afwijkingen. In ieder geval geen hekel puntje waar je skoda aansprakelijk voor kan stellen

Pendragon

Donateur
In ieder geval de een meer dan de ander en de uitlijner probeerd hem zover mogelijk gelijk te krijgen aan de hand van de uitlijning. Dat de carroserie dan nog niet 100% gelijk ligt links en rechts kan komen in de carroserie afwijkingen. In ieder geval geen hekel puntje waar je skoda aansprakelijk voor kan stellen

En dat was ik dan ook niet van plan :) 5 september gaan we het fixen ;)

• Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan