Nieuwe Superb-3 ( 2015) topic

Giant

Forumguru
Giant

Thanks voor je antwoord, maar je kan dcc toch ook op de 120 pk style business ? Anders kan er ook geen traffic jam op...
Helaas, DCC kan niet i.c.m. de 120 Pk diesel. Traffic jam kan voor zover ik weet niet i.c.m. een handgeschakelde bak maar alleen i.c.m. een DSG. @adriaanhubertus heeft dus gelijk: DCC staat los van traffic jam (of -control, give it a name:pardon:)

Laatst bewerkt:

andrehj

Forumguru
Ik snap niet hoe jullie van ACC (Adaptive Cruise Control) bij DCC (Dynamic Chassis Control) komen, want dat zijn toch wel redelijk verschillende zaken. DCC wordt ook in Duitsland alleen geleverd vanaf 110 kW. ACC is gewoon op alle motoren leverbaar (alleen niet op de (nauwelijks verkochte) uitrustingsniveau Active).

shredder230

Nieuw lid
sorry, had in de configurator nog steeds de 150 pk gekozen.
Zie nu de DCC niet mogelijk is bij 120 pk.. :bloos:
Omdat ik veel in de file rij, en verwacht dat ik niet elke dag ga zitten "spelen" met de DCC optie kies ik voor de traffic jam en dus automaat.

ik ga voor de 120 pk style business line met 19"phoenix antraciet velgen
Travel assist, Verwarmbare voorruit, Zonnewering zijruiten achter, Adapt.cruise control+front ass, leren geventileerde stoelen, wegklapbare trekhaak.

Twijfel enkel nog een beetje uit magnetic brown and brilliant silver..
Is wel mooi dat je op de site de kleur en velgen kan kiezen en dat er dan zelf een filmpje van die auto is. Enkel vind ik dat de kleur magnetic brown op de site lichter eruit zien als in het echt. Zou kunnen omdat ik hem in het echt binnen heb zien staan...

Goede keuze. Bijna dezelfde die ik heb gemaakt. Alleen kan je geen Phoenix antraciet bestellen. Dat kan alleen bij l&k worden besteld. De gewone Phoenix kan wel

shredder230

Nieuw lid
ivm bijtelling bestel ik de velgen achteraf, en volgens de dealer was dat waarschijnlijk wel mogelijk. Heb nog geen bevestiging maar hoop dat het lukt.
Laat ook leren stoelen achteraf inbouwen, maar twijfel nu heel erg of ik de kleur beige neem, en dan ook het interieur beige. Heb twee kinderen (2 en 4) en vraag me af of je het dan nog wel allemaal schoon kan maken wanneer ze moet schoenen ofzo zwarte strepen achterlaten. Magnetic brown met beige interieur vindt ik wel heel sjiek eruit zien.

Gunner

Forumguru
Vanmorgen even bij Ab Mulder in Deventer geweest, erg prettig geholpen. Ze hadden daar een Lava Blue staan waar ik wel een ritje van een uur voor over had;

Lavablue3small.jpg

Stuk beter dan die saaie lease-kleuren....

andrehj

Forumguru
Ik zou nooit voor zilver gaan (eender welke variant), want van die kleur rijden er echt veel te veel rond. Magnetic Brown is veel exclusiever.

• Leuk
Waarderingen: CDK

esther

Forumguru
Ik heb magnetic brown met beige leren interieur besteld......met beige veilighiedsgordels :cheer::cheer::cheer:
Ben best wel ongeduldig om hem in het echt te zien....

shredder230

Nieuw lid
Esther, of iemand anders

Hoe is de ervaring met schoonmaken van beige. Gaat mij vooral om het interieur. Stoelen zijn denk ik wel aardig te poetsen en we (ik vrouw en twee kleine kinderen) echt wel zuinig zijn, maar ben zo bang dat op dashboard of de zijkanten van de deur heel snel smoetselig worden en niet meer schoon te maken.
Is het materiaal op de deur stof als je een beige interieur neem??

Iemand ervaring hiermee ?

CDK

Forumguru
@shredder230, wekelijks bijhouden voorkomt ergernis, maatje van me heeft zelfde kleur interieur in z'n Audi en is ook erg precies en zuinig, maar geeft aan dat je alleen met zeer regelmatig bijhouden het écht netjes kan houden.

Bakkertje

Forumguru
@Gunner ik heb 4 jaar in een geleasde lava blue Superb gereden ;)
Maar inderdaad een fraaie, niet-13-in-een-dozijn kleur!

Lava blue staat hem erg mooi moet ik zeggen!

Ik heb de lava blue besteld MET stoffen beige interieur en heb 3 kids en 5 honden dus dat zal wel snel vies worden.
Gewoon naar een professioneel schoonmaak bedrijf brengen en aftikken :maakmegek: dan maken ze hem als nieuw.
En anders t.z.t. gewoon opnieuw laten bekleden. (of natuurlijk van die afzichtelijke hoezen eroverheen).

Migliore

Senior Member
sorry, had in de configurator nog steeds de 150 pk gekozen.
Zie nu de DCC niet mogelijk is bij 120 pk.. :bloos:
Omdat ik veel in de file rij, en verwacht dat ik niet elke dag ga zitten "spelen" met de DCC optie kies ik voor de traffic jam en dus automaat.

ik ga voor de 120 pk style business line met 19"phoenix antraciet velgen
Travel assist, Verwarmbare voorruit, Zonnewering zijruiten achter, Adapt.cruise control+front ass, leren geventileerde stoelen, wegklapbare trekhaak.

Twijfel enkel nog een beetje uit magnetic brown and brilliant silver..
Is wel mooi dat je op de site de kleur en velgen kan kiezen en dat er dan zelf een filmpje van die auto is. Enkel vind ik dat de kleur magnetic brown op de site lichter eruit zien als in het echt. Zou kunnen omdat ik hem in het echt binnen heb zien staan...

Hele goede keus…
Ik ben ook voor comfort in de file gegaan en heb de 150pk laten schieten voor een 120pk DSG, inclussief de benodigde opties voor trafic-jam-control

EHS

Actief lid
Ik krijg op mijn auto een afneembare trekhaak als het goed is. De prijs hiervan staat nog niet in de prijslijst, maar ben ik wel overeen gekomen met de dealer. Ik zie nu alleen in de prijslijst dat de wegdraaibare trekhaak ook als accessoire te bestellen is voor 999 ipv 850 af fabriek (gaat die wel buiten bijtelling om).
Weet iemand of dit dezelfde trekhaak is? Krijg je dan in kofferbak ook een hendeltje?

Bovenaan Onderaan