Nieuwe Superb-3 ( 2015) topic

esther

Forumguru
Beste heren.......ik heb een echte "vrouwen" vraag......ik heb een Superb besteld met een beige interieur. Weet iemand van jullie of de veiligheidsgordels ook beige zijn? Voor een vrouw essentiele informatie :cheer:

CDK

Forumguru
@esther, dat verwacht ik wel, maar zal eens plaatjes gaan Googlen ;)

Edit: in de S2 was dit wel het geval, dus dan zal het in de S3 ook zo zijn :jaja:

@LexLichtmetaal kleur blijft prachtig! Qua velgen zou ik zelf voor minimaal een maatje extra kiezen :-)
@superbia Ik ook hoor! 18" is natuurlijk mooier dan 17". Maar elk leasebudget kent een bovengrens, en die was in dit geval bereikt met een 1.6 TDI Style Businessline + DSG + een paar opties...

Dan !#$%^& maar iets kleinere velgen, maar wel luxe en comfortabel rijden met concertzaalgeluidskwaliteit uit de Canton speakers. Ook lekker.

superbia

Forumguru
@LexLichtmetaal Mooi hoor! Dsg is uitermate comfortabel, ik vind het echt jammer dat hij alleen op de 1.6 20% bijtelling is. Volgens mij is de seat leon st de enige die 150pk aan een automaat weet te koppelen met 20% bijtelling. (Los van plugins, maar daar tuint mijn werkgever niet meer in helaas :nono:) dat worden fijne kilometers! :jaja:

Tuulster

Forumguru
@LexLichtmetaal ; Klopt, super mooie velg overigens in dit filmpje!:cheer:

Ik heb de 18inch Pegasus besteld maar ga denk ik aanpassen naar Zenith.....

Iedereen hier besteld ongeveer 18inch pegasus, wat ik best snap overigens het is ook een mooie velg maar ik hou wel van wat anders. Ik wilde eigenlijk graag 19inch maar door mijn winterbanden regeling op bestaande velg werd dit een dure grap. Uiteindelijk dus voor Pegasus gekozen.

Ik vind ze daarnaast toch ook wel erg lijken op de standaard 17inch velgen, door de spaak vorm.

Zenith's gaan voor meer onderscheid zorgen.....

Hmmmmm nog maar eens overwegen :D

Bakkertje

Forumguru
De conclusie uit het filmpje sluit naadloos aan bij mijn persoonlijke ervaring. Het verschil tussen de 2 auto's zit hem echt in kleine details in de afwerking. Dat is absoluut geen rechtvaardiging voor het prijsverschil als je het mij vraagt, maar maakt het dan voor mij nog dragelijk om in een Passat te rijden.

Andersom worden dezelfde materialen ook in de Golf gebruikt, dus dat zou ook nog een alternatief kunnen zijn..

Bovenaan Onderaan