Nieuwe Superb-3 ( 2015) topic

Tuulster

Forumguru
Of deze....... (of dit nou Business Grey met veel lampen er op?????) Lijkt wel erg blauw zo...

Overigens superrrrrrrr mooi!:yeehaa:

Skoda-Superb-Live-Geneva-2015-26.jpg

Tuulster

Forumguru
Nog eentje dan voor de zekerheid, van heeeeeeeel dichtbij :D

Even op de foto klikken als je denkt dat je een bril nodig hebt:deuk:

Skoda-Superb-Live-Geneva-2015-06.jpg

@G.P. Ok, duidelijk :)

@Lilo dat zou dus betekenen dat, wanneer ik hem zaterdag bestel, Leaseplan (die centraal inkopen) de S3 nog voor 1 januari geleverd zouden kunnen krijgen?

Hallo mensen,

Na jarenlang een Octavia te hebben gereden ben ik een Outlander gaan leasen. Op zich een prima auto maar na allerlei gedoe met een laadpaal die niet geplaatst kon worden kon ik de Outlander mooi ruilen met een collega. Nu dus op zoek naar een nieuwe auto! De nieuwe Superb is dan natuurlijk een goede kandidaat....

Ik ben net bij de dealer in Hoogland geweest en hij gaf inderdaad aan dat hun orderstal (400 stuks) al vol zit. Het verhaal is dat de Superb eigenlijk pas later naar NL zou komen (september) maar dat ze dit naar voren hebben gehaald ivm de start van de tour. Ik acht de kans daarom klein dat Leaseplan de Superb eerder binnen zou hebben maar zeker weten doe ik dit niet.

De combi kan dit jaar nog wel geleverd worden maar ook hier werd wel een hoge mate van onzekerheid in gebouwd. Jammer. 6+ maanden wachten op een auto is echt lang.

Heden presentatie van udenhout Skoda, 5 stonden er, mooie wagen, allemaal style uitvoering 14tsi,20 TDI zwart,Brown, bus grijs,brilliant zilver. Min 18inch is mooi, hele auto is erg gaaf

Rolandd

Actief lid
Ik was vanavond ook bij van Udenhout in Veldhoven. Ik heb een stukje gereden in de 2.0 TDI 150PK die je op de foto van @superbmisschienzogeknogni ziet.
Erg fijne auto, en voor mij erg belangrijk, ik pas er goed in met mijn 2.07 mtr. De test "kan ik achter mezelf zitten" lukte zelfs ook :-) Alleen voor mij te weinig hoofdruimte achterin, maar dat had ik ook bij de S2 HB.
Wat me opviel was dat alle auto's voorzien waren van de electrische achterklep maar niet met de zonneschermpjes. Blijkbaar zijn dit modellen die dus niet het Simply Clever pakket hebben en toch in NL zijn gekomen. Dubieus allemaal, de dealer had er ook geen duidelijke verklaring voor waarom Skoda deze keuze maakt met dat Simply Clever pakket.

Hier een paar foto's van de Business Grey uitvoering. Ik ben blij dat ik dezee kleur gekozen heb, staat hem erg goed!

IMG_20150625_191124.jpg IMG_20150625_192411.jpg IMG_20150625_191140.jpg

Excuus voor de slechte foto's, er is iets met de camera aan de hand van mijn telefoon.

tritus

Senior Member
Was even gluren bij de Skoda dealer helaas geen quarz grey, maar in de showroom 2 business grey modellen en buiten nog een business grey demo. Viel me op dat de auto buiten een meer blauwe gloed had dan binnen. Moet zeggen dat het een mooie kleur is maar vraag me af of we die niet (te?) vaak gaan zien.

Helaas dus nog geen quarz grey gevonden. Iemand een idee waar deze kleur wel bij een dealer staat?

Eigenlijk moeten beide auto's buiten staan binnen vond ik business grey nu wat minder en de foto buiten is brilliant silver ook mooi, zou ook wel eens lava willen zien maar denk niet blauw genoeg in de buitenlucht . Verkoper gaf aan hatchback mooier is als combi. Twijfel twijfel zelfs of een luxe oct 3 combi niet sportiever rijdt, in ieder geval over makkelijker te manoeuvreren want superb is net zo groot als a6. Wel raar is dat alle demo de instelbare vering hebben. Een mooie optie maar hoe rijdt de auto met standaard vering. Oct 3 ook veel klachten over zwakke vering.op Duits forum stelt men ook de vraag hoe standaard vering rijdt

MennoW

Forumguru
nu over naar waar we uren topics over kunnen vullen..
wat is de ET waarde?
hoever kan die zakken?
welke verlaging is er te combineren met en zonder DCC (vooral met)?
kan er iemand via VAG COM, VIM inschakelen?
welke video bestanden kan je afspelen via SD?
is smartlink via VCDS te activeren?
kan je via je telefoon de boel updaten of moet dat met een sim in de auto zelf?
etc. etc. etc.

Giant

Forumguru
nu over naar waar we uren topics over kunnen vullen..
wat is de ET waarde?
hoever kan die zakken?
welke verlaging is er te combineren met en zonder DCC (vooral met)?
kan er iemand via VAG COM, VIM inschakelen?
welke video bestanden kan je afspelen via SD?
is smartlink via VCDS te activeren?
kan je via je telefoon de boel updaten of moet dat met een sim in de auto zelf?
etc. etc. etc.
Ik had vanmorgen ook een enorme jeuk aan m'n ET:bloos:. Verklaar je nader Menno:thumbsdown:

Bovenaan Onderaan