Nieuwe Superb-3 ( 2015) topic

tritus

Senior Member
Ik heb de kaarten ook niet binnen maar moest al wel alle gegevens doorgeven van de mensen die er naar toe gaan. Ga overigens niet zelf maar heb de kaarten aan een collega gegeven die een hele grote wielersport fan is....

Wat zit er in dat Simply Clever pakket en wat kost het? Ik zie het niet terug op de site van Skoda, niet in de configurator van LeasePlan en niet in het gesprek met mijn dealer, Noordhoek in Den Bosch.

@Corné; tanks!

@Lex; SC is zonneschermen achter in combinatie met een elektrische achterklep. Dit was een vereiste voor levering in 2015! Daardoor heb ik Sunset later vervallen.

• Leuk
Waarderingen: CDK

Willem_C

Actief lid
Mooie auto Rockwell!

Bij mij was sunset geen probleem in combinatie met de achterklep. Nog even extra nagevraagd door de dealer, Lijken wat tegenstrijdige berichten over te bestaan.

Heb mijn configuratie nog niet gedeeld, dus bij deze ook maar even:

• 1.6TDI ambition business line business grey
  • Verwarmde voorruit
  • Verwarmde voorstoelen
  • Sunset
  • SC pakket (Had de zonneschermpjes al, dus kleine stap om daar de achterklep aan toe te voegen)
  • trekhaak
  • Ruitenwisser achter (Niet zo'n populaire optie volgens mij?)
Edit: oh ja, ook alle type aanduidingen laat ik verwijderen. Weet niet hoe het bij de nieuwe is, maar heb nu een S2 combi en vond daar echt veel te veel greenline stickers en badges opzitten

Laatst bewerkt:

Der Einser

Forumguru
Heb mijn configuratie nog niet gedeeld, dus bij deze ook maar
  • Ruitenwisser achter (Niet zo'n populaire optie volgens mij?)
Klopt,... Die doet een beetje afbreuk aan de mooie lijnen van de auto.

Mooie setupinstructies.
Veel diesels worden er aangekocht zeg!
Nu maar wachten op je wagen

Willem_C

Actief lid
Klopt,... Die doet een beetje afbreuk aan de mooie lijnen van de auto.

Dat is inderdaad wel zo, maar ik vind het uiteindelijk in "comfort" wel wat toevoegen en de auto is zo strak en mooi dat een klein smetje wel moet kunnen ;)

Nu maar wachten op je wagen

Eind augustus in productie als het goed is, half september geleverd. Duurt veeeeel te lang :D

Volgende week maar even naar de dealer presentatie om vast even voor te genieten

Dilemma achterruitenwisser: kost bijna niets, beter zicht naar achteren, dus veiliger, maar ontsiert een klein beetje. Hoewel: als hij plat ligt valt 'ie bijna niet op...

{ Ik probeer een foto te uploaden, maar ik krijg een foutmelding... }

Willem_C

Actief lid
Dat dilemma ben je snel uit :-)

Kun je met een gerust hart het weekend in

Het valt me op dat alle foto's in de brochure en prijslijst met ruitenwisser zijn, en alle andere officiële foto's zonder.

andrehj

Forumguru
Dilemma achterruitenwisser: kost bijna niets, beter zicht naar achteren, dus veiliger, maar ontsiert een klein beetje. Hoewel: als hij plat ligt valt 'ie bijna niet op...
Die ruitenwisser zou ik er altijd bij nemen. Achteraf nog monteren wordt een uitdaging. Achteraf verwijderen is erg makkelijk, je trekt die arm met een klein pulleytrekkertje zo van het asje af.

superbia

Forumguru
Ik twijfel nog tussen lava blauw en business grey. Beide kleuren gaan erg mooi met de normale pegasus velg.
Is het al bevestigd dat de atraciete pegasus L&K only is?

Hoe zou blauw staan op een combi, ben zelf bang dat dat wat heftig wordt.

Ik heb mij net voorgesteld in de meet & greet. Leek mij wel leuk om mijn configuratie met jullie te delen:

Super style business 2.0 tdi 150 pk business grey
- hill hold control
- dcc
- trekhaak
- neerklapbare pass stoel
- sunset
- verwarmbare voorruit
- acc
- zonwering achter

• Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan