Spijt me maar ik ga niet in een auto van een ander merk rijden. Sowieso vind ik dat niet netjes voor welke VW-dealer dan ook omdat ik geen intentie heb om die auto te gaan kopen. Skoda moet me overtuigen om een auto te kopen. Dat doen ze niet door alleen maar diesels beschikbaar te stellen met het oog op de zakelijke markt.Probeer een proefrit te maken in een Passat met de motor naar jouw keuze.
Daarna met de superb om te ervaren hoe de auto in het algemeen rijd.
Ik heb overigens van de week in een Passat met "mijn" 150 pk TDI gereden. Helemaal goed!
Ja ik heb 2 vip kaarten gekregen. Dus het was geen lokkertjeZijn er trouwens gelukkigen die de VIP kaarten hebben bemachtigd voor de start van de Tour de France in Utrecht?
Ik heb nog even bij mijn dealer geinformeerd maar die vertelde me dat de kans klein was dat ik één van die eerste 100 zou zijn. Of zou het een commerciëel lokkertje van Skoda zijn geweest. M.a.w. bestel nu en je maakt kans op....
Spijt me maar ik ga niet in een auto van een ander merk rijden. Sowieso vind ik dat niet netjes voor welke VW-dealer dan ook omdat ik geen intentie heb om die auto te gaan kopen. Skoda moet me overtuigen om een auto te kopen. Dat doen ze niet door alleen maar diesels beschikbaar te stellen met het oog op de zakelijke markt.
Zijn er trouwens gelukkigen die de VIP kaarten hebben bemachtigd voor de start van de Tour de France in Utrecht?
Ik heb nog even bij mijn dealer geinformeerd maar die vertelde me dat de kans klein was dat ik één van die eerste 100 zou zijn. Of zou het een commerciëel lokkertje van Skoda zijn geweest. M.a.w. bestel nu en je maakt kans op....