Nieuwe Superb-3 ( 2015) topic

renver

Nieuw lid
Wat moet ik me overigens voorstellen bij een elektrisch verstelbare bestuurdersstoel met geheugenfunctie? Is dat op basis van een sleutel of kan je een knop selecteren op de stoel?

volgens mij een knopje, zie deze foto:
1344089d1424804609-2015-skoda-superb-official-preview-11-dsc06945.jpg

Neptukker

Forumguru
Bij de Superb II is het beide. Het kan met het knopje maar als je de pocedure volgt om de sleutel in te leren dan is het met de sleutel automatisch en hoef je geen knop meer in te drukken. Enkel binnenspiegel controleren (buitenspiegels gaan ook mee in de juiste stand) en gaan.

ejyalz.jpg

Laatst bewerkt:

BobTheFish

Actief lid
In de AutoVisie van deze week is de nieuwe Superb getest!

Zat zelf ook te twijfelen over een passat, maar na de auto op de RAI IRL te hebben gezien was de twijfel geheel weggenomen. Nu wachten tot september.

• Leuk
Waarderingen: CDK

superbia

Forumguru
Ik heb vanmiddag even met de dealer in Amsterdam gebeld, maar daar verwachten ze hem pas op 25 juni in de showroom. Weet iemand toevallig of hij elders al eerder te bewonderen is?

Elmarrr

Actief lid
En ruim 10.000 euro goedkoper:D In de volgende Autozeitung is de volledige test met punten totaal te lezen.

Ik heb de AutoBild geloof ik op m'n werk liggen (werk in Duitsland). Las al dat de volgende die test zou hebben. Mocht dit het geval zijn zal ik eens kijken of ik 'm kan fotograferen en vervolgens hier plaatsen!

Bovenaan Onderaan