Nieuwe Superb-3 ( 2015) topic

Tuulster

Forumguru
@Corné de Kluijver : Ik koop mijn auto om in te rijden, niet voor de buren. Bovendien staat de maat 215/55r17 hem prima. Hier een plaatje van een Passat op dezelfde maat. Plak er een Skoda-logo op, en je weet hoe het ongeveer op een Skoda zal staan:
2015-Volkswagen-Passat-Diesel-Saloon-Diesel-1.6-TDI-SE-Business-4dr-DSG-in-Harvard-Blue-Metallic-at-Listers-Volkswagen-Coventry.jpg

Ook mee eens.

Toch vind die spaakjes links achter die Passat een stuk mooier :D:jaja:

• Leuk
Waarderingen: Kire

Tuulster

Forumguru
Op de AutoRAI stond een Superb in Briljant Silver met een panoramadak en een volledig zwart dak. Heeft er iemand een foto van deze auto waarop het dak goed te zien is????

Of is er iemand een foto tegengekomen van een grijskleurige Sup III met een volledig zwart dak.

Thanks!

superbia

Forumguru
Weet iemand of dit de stoffen bekleding van de Style uitvoering is? Door alle foto's van lederen bekleding twijfel ik een beetje.

skoda-superb-04.jpg

• Leuk
Waarderingen: CDK

RobinPaardekam

Actief lid
Op de AutoRAI stond een Superb in Briljant Silver met een panoramadak en een volledig zwart dak. Heeft er iemand een foto van deze auto waarop het dak goed te zien is????

Of is er iemand een foto tegengekomen van een grijskleurige Sup III met een volledig zwart dak.

Thanks!

Hai Tuulster. Dat is ook precies wat ik daar mooi aan vond: helder grijs met een pianolak-zwart-dak. Prachtig vond ik dat dus heb ik hem zo besteld. Het lijkt er alleen wel op dat zoals ie op de Rai stond (van voor tot achter zwart dak) niet is zoals is geleverd wordt. Stel hem bijv. maar eens zo samen op de site: alleen voor het panoramadak is ie zwart, de achterkant is zilver. Ik wacht mijn bestelde S3 geduldig af om te zien hoe het in real-life wordt. Als het tegenvalt overweeg ik om dat achterste stuk gewoon direct na aflevering te wrappen. Smaak is uiteraard persoonlijk, maar mij spreekt dat ook erg aan.

Bovenaan Onderaan