Te verkrijgen accessoires - velgen - navigatiesysteem modeljaar 2016 Fabia III

Joske

Forumguru
Naar aanleiding van de vraag van @Hetzer naar artikelnummers voor accessoires voor de nieuwe Fabia, zal ik hier op frequente basis nieuwe artikelen en hun nummers plaatsen. Om het overzichtelijk te houden, ben je er blij mee, like het dan... ben je op zoek naar een ander artikelnummer van iets dat er niet tussen staat, stuur me een pm ;).

Ik wil dus een poging doen een zuiver informatief topic op te bouwen.. wish me luck ;) :D

Elk nieuw bericht zal een serie artikels zijn en hun artikelnummer. Prijzen kan ik helaas momenteel nog niet zien.

grtn

Joske
 

Joske

Forumguru
parkeerhulp (achteraan) + regelapparaat ONLINE diensten (SMARTGATE.. ook wel interessant) en SOFTWARE upgrade vermoeidheidsherkenning (= kan dus gewoon mbhv VCP of VCDS waarschijnlijk! )

parkeerhulp - regelapparaat onlinediensten - softwareupgrade.jpg
 

Joske

Forumguru
Bagagenet - rubberen koffermat - vlakke laadvloer (combi) - cargo-elementen (ook wel gekend uit koffer O3)

bagagenet - laadvloer - cargoelementen.jpg
 

Joske

Forumguru
zijn het wel de goede nummers?
fouten (door het programma) buiten beschouwing gelaten zijn dit zeker de goede nummers. Heb het in, bijvoorbeeld het Octavia segment genoeg gezien dat er een tekening van een PFL staat terwijl ik een artikelnummer zocht voor een FL.

Voor alle zekerheid (want je opmerking is terecht) heb ik het artikelnummer opgezocht voor een Fabia 2 en dit is compleet verschillend van deze die ik hier gepost heb. :)
 

Joske

Forumguru
afdekkingen buitenspiegelhuis (rood of zwart ;) ) - afdekking binnenspiegel - babyspiegel (om de allerkleinsten makkelijker te kunnen zien op de achterbank)

afdekkingen buitenspiegelhuis - binnenspiegel - babyspiegel.png
 

Joske

Forumguru
spatlappen (voor de diehardfans onder ons) - beschermfolie voor de bumpers - dorpellijsten - beschermlijst bumper

spatlappen - dorpellijsten - beschermfolie bumper - beschermlijst bumper.png
 

Joske

Forumguru
@Joske , heb je bij die velgenmaat ook nog een banden maat . Denk max 225 40 17 ? E n is de steek dan ook 5x112? ;)
Neen Rudy, dat kan ik in ETKA niet zien.. en Elsawin is ook niet up to date, die database dateert van 2013.. (ligt aan Skoda zelf)

Ik kan alleen zien dat er 20 bouten meegeleverd worden... dus 5 maal ... is alvast goed qua steek :deuk:
 
Bovenaan Onderaan