Octavia RS

micky

Forumguru
Dat denk ik ook, mensen zijn bang dat het stuk gaat en de kosten niet te overzien zijn, ik kreeg altijd dergelijke opmerkingen als er te sprake kwam dat onze Allroad luchtvering had (trouwens bij onze oude vertrouwde Range Rover die we ervoor hadden ook). ik durf het persoonlijk gewoon aan, zeker airride is COOL :cool:
 

CDK

Forumguru
@dirkkroneman, bladderende blanke lak gaat steeds verder hè, dus dat wordt overspuiten, als je een kenteken check doet kan je het aantal eigenaren achterhalen en dat eventuele chippen dat moet ook te achterhalen zijn lijkt me.
 

s-line

Forumguru
Maar Dirk is niet de gemiddelde Skoda rijder.
Tevens heb ik de originele set dempers&veren er gewoon bij.
En het is geen hap-snap spul, echt kwaliteit.
Dat weet ik vriend, en ook dat Dirk niet de gemiddelde skoda rijder is. Maar gaat hij hem definitief kopen dan? Of vind hij hem alleen maar interessant?
Ik weet hoe het gaat heel veel kijkers,omdat het apart is,maar weinig serieuse kopers!
Je moet in ons geval vooral mazzel hebben,en het hangt natuurlijk vooral af wat je prijs is.
 

dirkkroneman

Forumguru
Nou je mag best weten dat mijn interesse wel serieus is maar niet bij mijn portemonnee past (wat ik ook wel verwacht had) op dit moment ;)
 

s-line

Forumguru
Nou je mag best weten dat mijn interesse wel serieus is maar niet bij mijn portemonnee past (wat ik ook wel verwacht had) op dit moment ;)
Dat weet ik @dirkkroneman , maar dat probleem heb ik ook steeds gehad. Jonge jongens vinden het prachtig maar zit meestal te veel boven hun buget. En daarom zeg ik tegen Patrick de gemiddelde superb rijder( lees wat ouder en die dus wel het geld heeft)vind die verbouwde auto's niets voor zich zelf! Je zal natuurlijk maar iets te veel opvallen, dat kan echt niet in Nederland!;):D
 
Laatst bewerkt:

sitechris

Donateur
De Superb koper is over het algemeen iets meer conservatief en meer no-nonsense. Als je op wilt vallen koop je eerder een Audi A4 om maar wat te noemen. Wat dat betreft vind ik het niet gek dat je een gepimpte Superb niet echt makkelijk kwijt kan. Een gepimpte Octavia RS had je makkelijker kwijt gekund denk ik.
 

s-line

Forumguru
Ongetwijfeld Patrick, maar niet met jouw 2 linkerhanden!:tongue::D
En daar kunnen veel mensen ook niet doorheen kijken als er weer zoveel verbouwd moet worden!;)
 

dirkkroneman

Forumguru
Zo, de ingewijden onder ons waren al op de hoogte dat de RS inmiddels weg is :cry:. Ik heb hem ingeruild op een Audi A4 (tevens uit 2006) 2.0 TDI 170pk. Het gemis van de RS (het vermogen uiteraard) is er natuurlijk wel een beetje, maar het is zeker een mooie auto die tot nu toe aan mijn verwachtingen voldoet en waar ik ook veel fijne km's hoop te gaan maken. Foto komt nog, wil nu ff niet lukken.
 
Bovenaan Onderaan