Berend zijn supo

CDK

Forumguru
inderdaad bobbels in het zwart en scheurtjes in het zilverkleurige ennuh ja ik toeter me te barsten idd met een lekkere handcrème op, zal wel een combinatie van deze 2 fucktoren zijn zekers? :deuk:
 

Octavia32

Forumguru
Nou dan gaan we wat zon betreft het goede seizoen in. De zon uren en de kracht wordt nu minder dus dan zal hij het wel volhouden tot april ofzo. :rolleyes:
 

Octavia32

Forumguru
Wie kan mij vertellen of het "zeefje" in de KAT het platinum gedeelte is of zit het platinum of palladium ergens anders.Want het zeefje gaat er straks uit namelijk.
 

Joske

Forumguru
de platina in een katalysator vind je in de honingraat zelf.

(weet niet of je daar nu nog niets aan hebt btw ;) )
 

Octavia32

Forumguru
Whoaaa ik kan hem niet ophalen vandaag :cry::cry::cry::cry:, alles is zo te horen goed gelukt alleen ik moet mijn zoon naar de Ortho vanmiddag.
Lucas gaf al aan dat alles goed ging en dat hij de bank op ging (die ik helaas niet kan bijwonen) en er ook nog een rit buiten wordt gemaakt om daarna de software nog iets bij te stellen.
En dat ik eind van de middag de auto op kon komen halen en ja dan gaat het gezin toch voor.Dus morgenochtend sta ik om 08:30 op de stoep in Nuenen.

De vermogenskromme krijg ik via de mail, dus die zal ik zowiezo plaatsen als ik hem binnen heb.
Verder krijg ik ook nog een dvd met het filmpje van de dyno run :jaja:
 

Octavia32

Forumguru
Jeehaaa wow wat een score........:dankje::dankje::yeah::yeah::rockon::rockon:

Dit hadden ze bij VAG techniek ook niet verwacht en waren net als ik zeer te spreken over het resultaat.Er zat origineel een hikje bij 3000rpm die is nu ook verwijderd.

Resultaat 1.8 TSI met Katmod 246 PK en 385 NM.......

62-JKB-8 uitdraai-20141104-163353.jpg

Dit is bijna net zoveel koppel als mijn vorige O2 gechipte 2.0 TDI
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan