Skoda vs BMW

___JC___

Forumguru
Als je dat vreselijke busje al een bommetje vindt zou ik je zeker niet aanraden om een stukje in een RWD BMW te rijden. Dan ben je namelijk helemaal verpest! :D
 
Mijn vriendin is werkzaam bij een BMW concessie en af en toe komt ze eenst thuis met een wagentje :yeehaa:. Tot nu toe de 420d, i3 en 225i AT getest. Het verschil blijft toch wel immens groot tov Astra. Ik zie de O3 dan ook als een mooie upgrade!
 
Laatst bewerkt:

___JC___

Forumguru
De i3 en dat 2 busje zijn zo een beetje de enige BMW's die me niks lijken... :)
 
Laatst bewerkt:

sitechris

Donateur
De Active Touring 225i kost 42k. Met wat noodzakelijke opties ga je over de 50k heen. Als ik ruimte wil kan ik ook een Octavia RS voor minder geld kopen. Vind ik een mooiere auto, rijdt waarschijnlijk strakker en is ook sneller. Een no-brainer.

Persoonlijk vind ik de 2 Active Tourer overigens een spuuglelijke auto. Wat mij betreft een dieptepunt in de BMW geschiedenis.
 

___JC___

Forumguru
Los van dat de 2 AT er vreselijk uit ziet, zal het allemaal wel weer top rijden en in elkaar zitten. Als ik een Octavia RS benzine station ga configureren zit ik ook zo op EUR 45k. Dat hoort toch ook gewoon niet jongens..
 
Qua rijeigenschappen was het inderdaad top, maar met een budget van 50K zou ik ook niet kiezen voor een Active Tourer, eerder Superb L&K 3.6 fsi ofzo ;)
 

___JC___

Forumguru
Mooi ding inderdaad die Super, maar gaat je helaas niet lukken met 50k..
Dan zal je EUR 65k mee moeten nemen naar de dealer...
:D
 
Op de Belgische configurator kom ik rond de 50 K (full option) uit :), nu ja met al de extra kosten erbij zal het wel rond de 60 K uitkomen...
 

EdK

Forumguru
Wel wacht het antwoord van @Joske nou eerst af of die het wel zo leuk vind voor je tot koop overgaaat @Corné de Kluijver

Want af en toe een meeting is misschien wel leuk , maar op mekaars lip zitten is geheel anders hoor...:deuk:
 

peterrapid

Forumguru
@EdK lieve uit Wevelgem ... opgepast zit regelmatig in die streek en Antwerpen jaaaaaaa dat is een land op zichzelf hé Staad Aantwerpen en de rest is parking hé. Maar ben blij dat je je welkom voelt bij ons :D
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

EdK

Forumguru
Jaren lang elke keer in maand augustus op linkeroever gevliegerd tijdens festival aldaar en dan slapen in internaat voor kinderen van scheepslui.
Tsja en dan die zondagen é , die luxe broodjes tijdens t ontbijt.

Alleen da plat water dat smaakte me nooit en pikte dan altijd een pintje van de bar weg...
 
Bovenaan Onderaan