Kleurkeuze Octavia 3

Welke kleur O3 hebben jullie besteld?


  • Totaal aantal stemmers
    640

030

Forumguru
Eensch en de halogeenunits doen hem ook niet veel beter smoelen.

-edit-
Ik mis Corrida trouwens in het overzicht, ook een zeldzame kleur.
 

vanturenhout

Senior Member
Ik krijg morgen de Topaz Brown. Ben erg benieuwd hoe het zal staan met de zwarte (titanium) velgen eronder. Ik wil dan eigenlijk kijken of ik de grill met plastidip ook zo zwart kan krijgen als de dakrailing.
 

030

Forumguru
Denk dat het een supercombo wordt. Waarom ben je niet voor de OEM zwarte grillomlijsting gegaan?
 
D

Deleted member 12693

Ik krijg morgen de Topaz Brown. Ben erg benieuwd hoe het zal staan met de zwarte (titanium) velgen eronder. Ik wil dan eigenlijk kijken of ik de grill met plastidip ook zo zwart kan krijgen als de dakrailing.

Die combi heb ik nog niet gezien..... Dan ben ik heel benieuwd naar de foto's :D
 

vanturenhout

Senior Member
Denk dat het een supercombo wordt. Waarom ben je niet voor de OEM zwarte grillomlijsting gegaan?
Was een voorraad auto....en dan heb je niet veel keuze meer. Mijn 'bonus' heb ik mogen gebruiken voor de Sonnyboys. Daar ben ik ook wel erg blij mee eerlijk gezegd.
 

Oogje

Senior Member
Nee... Lease...dan blijft de standaard maat. Het zijn de Milano's
Je zegt dit alsof het een onmogelijkheid is de velgen te wijzigen bij een leaseauto, maar ik heb een vrije velgenkeuze, hoor.... Nu heb ik het gehouden bij de Alaris velgen, maar ook 3rd party velgen is geen probleem.
 

vanturenhout

Senior Member
Je zegt dit alsof het een onmogelijkheid is de velgen te wijzigen bij een leaseauto, maar ik heb een vrije velgenkeuze, hoor.... Nu heb ik het gehouden bij de Alaris velgen, maar ook 3rd party velgen is geen probleem.
Nee klopt. ik had ook groter kunnen nemen, maar ik bedoel meer dat dat extra bij de lease komt. Ik moet ook winterbanden nemen, dus dat zou dan ook duurder gaan worden en daar had ik dan geen zin in. Mijn antwoord gaf een wat vertekend beeld.
 

Fulko

Lid
Ik heb hem nu het lichtpakket niet doorging toch maar in het zwart besteld (ik kan nu nog switchen). In het grijs zonder lichtpakket is hij anders een beetje saai kreeg ik het idee. Wat vinden jullie?
 

Fulko

Lid
Ik moest nml kiezen tussen een grijze of zwarte O3. Vind zwarte mooier maar grijze mooier met donkere koplampen zoals op lichtpakket.
Aangezien het de vraag is of en wanneer er andere koplampen komen ga ik voor de zwarte uitvoering en houd ik internet in de gaten in de hoop dat er mooie alternatieve koplampen komen in de toekomst :-)
 

VWim

Forumguru
Er is weinig zo persoonlijk als kleur... Ik denk dat ik voor grijs zou kiezen, maar dat heeft meer met onderhoud te maken dan met de kleur.
 

Gizzmo

Forumguru
heb na jaren grijs en wit nu race blue gekozen, eens kijken hoe een "echte" kleur bevalt en mijn kids vinden die het mooist, in ieder geval iemand tevreden :)

Moet wel zeggen dat elke auto/model zo zijn eigen kleur heeft waarin die het beste uitkomt.
Huidige astra is wit en daarin is die gewoon echt mooi, vind persoonlijk een witte octavia niet mooi.

Moeten ook niet allemaal dezelfde kleur gaan rijden natuurlijk.
 

Michael83

Senior Member
Dit wordt de mijne, ieder zijn / haar kleur natuurlijk!!
Ben vooral benieuwd hoe die in het echt er uit ziet, helemaal blind besteld, ook niet proefgereden (nog steeds)

De huidige O2 EBL bevalt enorm, dus moet goed komen qua rijden.
ImageUploadedByTapatalk1405013959.203750.jpg
 

peterrapid

Forumguru
Ik ga mee met de meerderheid van het forum Race Blue maar heb nog enorm getwijfeld tussen dat en Denim Blue, in folder van O3 staat de HB versie op eerste pagina RS in het denim Blue en vond dat wel lekker.
 

Michael83

Senior Member
Dat net niet, de GL BL, maar wel alle details zoals de foto.. De foto heb ik echter pas ná de bestelling kunnen vinden, ik wist niet dat het eigenlijk een vol aangeklede RS was...
 
Bovenaan Onderaan