Skoody Boo
Actief lid
Ik denk dat je je best hebt gedaan, Theo. Iedereen met een Skoda kan het weten i.i.g.
ik zeg niet dat je niet ziek kunt worden van grote temperatuurverschillen. Maar verkoudheid wordt veroorzaakt door een virus. NIET door temperatuurverschillen.
Nee, dat wordt het niet, en ik sluit me bij EdK aan, het is te belachelijk voor woorden dat dit niet bij een beurt wordt meegenomen (of op zijn minst aan de eigenaar voorgesteld wordt dit te doen)Dealer spreekt altijd in zijn voordeel, de volgende keer vraag je maar eens aan de dealer of de airco ook wordt nagekeken, als de auto voor onderhoud binnen wordt gebracht.
@TheoStek: Ik zag (op de sticker in de motorruimte) dat mijn nieuwe O3 is afgevuld met (maar) 500gr koudemiddel. Ik heb ook wel eens gehoord dat het systeem af-fabriek met nog minder koudemiddel wordt afgevuld dan eigenlijk is voorgeschreven. Heb jij hier ook ervaringen mee en zo ja, is het dan verstandig om hem opnieuw te laten vullen?

Ik zou wel ééns graag het volgende willen weten, hoeveel mensen er zijn.
1. Een kenplaat onder de motorkap hebben zitten van de garage waarop de airco service staat vermeld...
2. Een airco certificaat aanwezig is in de auto...
3. Ofwel een diagnose rapport hebben...

en zal je dan ook hierop naar mijn mening over inlichten.
)
Want volgens mij behelst die gratis controle het plaatsen van een temperatuursensor en als de uitstromende lucht voldoende koel is, roept men 'Ok'. En als het niet koel genoeg is, roept men 'Niet ok, bijvulactie!'
Zoiets...