VEEJAYS Octavia

VEEJAY

Forumguru
Ik heb wat spullen te koop gezet op dit forum.

Vandaag is de grote dag, moeilijk geslapen... beetje bang of ik geen verkeerde keus heb gemaakt, wellicht spijt krijg op termijn door welke reden dan ook....

Aan de andere kant trots dat ik eens niet naar mijn verstand luister maar naar mijn gevoel, dat mag ook wel eens. Gewoon de kop boven het maaiveld dit keer! Wat de buurt denkt moeten ze zelf maar weten (ik heb 8 jaar een Skoda voor de deur gehad, toen hoorde je niemand).

Mijn zoon (van 5) heeft gezegd dat het okay is papa... als ik hierna maar weer een Skoda koop haha. Hij mag de Skoda nog een flinke knuffel geven straks (als niemand kijkt misschien ik ook wel)...

Waardige opvolger van mijn TjechoSportSedan (350nm van 1250 tot 4000 tpm las ik van de week!):
bmwcollage (Mobile).jpg

Dit is overigens onze andere auto (een 208 voor moeders de vrouw), die rijdt zo lekker dat ik daarom ook weer graag zelf een benzine wil rijden (maar dan wel met een turbo):

208collage.jpg
 
Laatst bewerkt:

delta

Actief lid
Tja aan de ene kant natuurlijk gefeliciteerd aan de andere kant een pijnlijk afscheid van je octavia.
Veel plezier in je nwe bak maar wordt geen typische bmw'er met haast!!! Knipper,knipper....
 

MarcoO2

Forumguru
even uit een ander topic gejat ;)
Ik vind deze wel grappig :D
1560530_717980924878620_1115318405_n.jpg
 

Desperado

Forumguru
Die knipper knipper kun je beter typische audi rijders noemen.
Bij mij zijn het altijd de audi of vw smurfen die vinden dat de weg van hun is.
En zo af en toe een verdwaalde volvo, maar bmw rijders heb ik nooit last van.
 

VEEJAY

Forumguru
Het afscheid van de Skoda ging gelukkig niet met al teveel emotie. (Ik wil trouwens het gezicht zien van de berijder die een proefrit gaat doen met de Octy en even het pedaal helemaal indrukt...)

afscheid (Mobile).jpg

De kleine mocht het doek eraf halen :-)

nieuwe (Mobile).jpg


JD heeft me via email al doorverwezen naar ene "Mosselman Tuning" haha. :tongue:
 
Laatst bewerkt:

CDK

Forumguru
Zeg ken jij de Mosselman de Mosselman? Die woont in Harskamp!! Daar is je Bimmer in goede handen!!
 

LT83

Forumguru
Ziet er uit als een nette aflevering Veejay, altijd prettig als de dealer er iets speciaals van maakt.
Mosselman is toch ook van Mark Verhoeven of niet? Die staat volgens mij wel goed bekend met BMW's inderdaad.
Dus je wilt toch weer gaan tunen ;)
 

VEEJAY

Forumguru
Nee hoor Luuk, tenzij ik snoeihard vernederd wordt door een zekere Skoda RS en Renault RS op de Oberhausen straight :)
 

sitechris

Donateur
Je bedoelt dat je een update laat uitvoeren die ervoor zorgt dat je standaard in Sport+ stand wegrijdt? Dan snap ik je opmerking volledig ;).

Maarreehh......welcome in the petrol world again. Lekker revven en veel power. Is toch wel een verschil met rijden op Satanssap :)
 

muurman

Senior Member
Pff wordt een hele lap tekst.... Maar die duivel die in je GTI zat, zit nu bij mij vooronder. Goeie ganade zeg, die Sport+ stand raak ik nooit meer aan.
Mooi.
328i heeft iets van 345pk 350nm(bij 1250rpm) dat moet ook wel stuk sneller voelen.
Veel plezier ermee.
 
Bovenaan Onderaan