VEEJAYS Octavia

sitechris

Donateur
Ik heb ooit nog wel eens een paar maanden in een Corsa Ecoflex diesel gereden als voorloper. Trust me...dan is een Citigo een geweldige auto in alle opzichten.
 

Ridley

Forumguru
Herkenbaar, heb eens tijdens reparatie van de lease auto met een Corsa ecoflex op een dag deze route gereden:
Van Bleiswijk (Rotterdam) naar Eindhoven, vervolgens naar Groningen, door naar Almelo, terug naar Eindhoven en weer auto ophalen in Bleiswijk...

Conclusie: geen rug meer over van die fijne klapstoel en boven de 90km per uur had je oordoppen nodig (die ik natuurlijk niet bij had) en nu met permanente gehoorschade zit :-)
 

sitechris

Donateur
Qua gehoorbeschadiging wint de 1,4 TDI van VAG het bij mij. Dat ging echt nergens over. Terug ontopic.....ik ben wel benieuwd naar de 328i in auditief opzicht
 

jalex_h

Forumguru
Dit is zeker geen slechte ruil!
Zo wie zo is dit imho een van de mooiste auto's van dit moment en dan nog in deze uitvoering... Ongetwijfeld ga je hier veel plezier van hebben!
 

VEEJAY

Forumguru
pssst... iemand een setje ContiWinterContact TS830 (195/65R15 91T) op 15" stalen velgen nodig voor weinag? (5mm voor/7mm achter) kreeg er niks extra voor bij inruil dus heb ze achter gehouden. Op te halen bij Profile Tyrecenter in Den Haag, stuur maar een PM.
 
Laatst bewerkt:

LT83

Forumguru
Wie rijdt er in deze tijd nog op 15 inch met ballonbanden ;) Die raak je nooit meer kwijt :tongue:
Heb zelf deze winter een 18inch setje lichtmetaal met winterbanden aangeschaft ;)
 

CDK

Forumguru
geluk met de Bimmer had ik je al toegewenst, maar uiteraard ook succes en sterkte met de privé omstandigheden!

all the best! greetz Corné
 

Noord26

Forumguru
Ik knijp wel een oogje dicht hoor voor die schone Bimmer als die hier vaak aanwezig blijft. Je kennis en kunde mag gedeeld blijven op dit forum toch?

15" wintersloffen gaan helaas niet passen onder een SuperB ivm de schijven welke minimaal 16" vereisen. Zet ze gewoon hier te koop joh!
 

VEEJAY

Forumguru
De ring ga ik ieder jaar altijd een paar keer naartoe. Alleen met deze auto ga ik er niet op. De dagwaarde van de Skoda was nog te overzien. Ben benieuw hoe deze gaat bevallen, heb sinds mijn rijbewijs alleen maar gechipte Tdi's gereden.

@Joske: een bijna 10 jaar lange SF verslaving kom je niet zomaar vanaf denk ik. Alhoewel, ik rook al bijna 10 maanden niet meer.

Binnenkort originele vcds kabel te koop!
 

LT83

Forumguru
Dat kan ik je wel alvast vertellen Veejay........hij gaat je zeker bevallen kan niet anders.
Alleen wel even afleren om bij 4000 toeren op te schakelen in een sprintje he :D
Wij gaan er ook vanuit dat je hier natuurlijk actief blijft...gezellig!!!!!!
 

Joske

Forumguru
De ring ga ik ieder jaar altijd een paar keer naartoe. Alleen met deze auto ga ik er niet op. De dagwaarde van de Skoda was nog te overzien. Ben benieuw hoe deze gaat bevallen, heb sinds mijn rijbewijs alleen maar gechipte Tdi's gereden.

@Joske: een bijna 10 jaar lange SF verslaving kom je niet zomaar vanaf denk ik. Alhoewel, ik rook al bijna 10 maanden niet meer.

Binnenkort originele vcds kabel te koop!
heb interesse in kabel! ;)
 

VEEJAY

Forumguru
Ik heb ook nog 3 liter shell helix 5w30 en 2liter g12+ krijg je er gratis bij Joske.

Iemand interesse in een pioneer ts wx205a? (Actieve sub)
 

VEEJAY

Forumguru
Mijn zoon is er overigens verdrietig van, had hem beter moeten voorbereiden. Hij is 'opgegroeid' (nu 5 jaar oud) in de Skoda.

Als SKODA CENTER UTRECHT mij nu eens had gebeld -zoals beloofd- voor een O3 1.8TSI DSG...
 
Laatst bewerkt:

ertromp

Forumguru
Je moet maar zo denken @VEEJAY : een betere opvoeding had je zoon niet kunnen krijgen! De basis is in ieder geval gelegd :thumbsup:
Straks als hij 18 is en in een flink getjoende O6 tegen die tijd stapt denkt ie met weemoed terug aan die tijd dat Pa zich nog zo moest behelpen in z'n O2 :D
 

Ridley

Forumguru
Als ie 18 is krabt ie zich nog eens achter zijn oren en vraagt zich af waarom was ik ook alweer verdrietig om die Skoda?

Tegen die tijd heeft die 328 tegen de 1.000 pk en jaagt @VEEJAY hem binnen de 5 minuten over de ring ;)
 
Bovenaan Onderaan