KESSY vergeten in te bouwen

Henk66

Actief lid
Ff tussendoor wat is het bereik voor kessy? Kan iemand de auto starten als je sleutels in het huis aanwezig is en de auto dicht bij de voordeur?
 

etienne online

Nieuw lid
Bij mijn O3 combi die volgende week geleverd gaat worden, ontbreekt (ook) het KESSY. Nu begreep ik van de dealer dat het KESSY en de parkeerassistent eigenlijk samen een pakket zou zijn. Desondanks zou de O3 toch met de parkeerassistent uitgerust zijn.

Ontbreekt bij jullie ook alleen het KESSY gedeelte of ontbreekt de parkeerassistent ook?
 
Ff tussendoor wat is het bereik voor kessy? Kan iemand de auto starten als je sleutels in het huis aanwezig is en de auto dicht bij de voordeur?

Volgens de handleiding kan je de deur openen als de sleutel zich binnen een straal van 1,5m bevind van de deur en kan je de wagen alleen maar starten indien deze in de auto aanwezig is. Echter mag deze niet in de koffer liggen, anders werkt het ook niet.

Ik heb dat allemaal netjes getest en ja hoor, alles klopt :)
 

O3-Rider

Senior Member
Bij mij is het amper een meter anders werkt het niet hoor. Grappig is wel dat als je bij de achterklep staat dat dan alleen de achterklep ontgrendeld.
 

MaRco2

Forumguru
Volgens de handleiding kan je de deur openen als de sleutel zich binnen een straal van 1,5m bevind van de deur en kan je de wagen alleen maar starten indien deze in de auto aanwezig is. Echter mag deze niet in de koffer liggen, anders werkt het ook niet.

Ik heb dat allemaal netjes getest en ja hoor, alles klopt :)

Yep, wat ook grappig is. Heb je de sleutel in je zak en ben je tijdens het wassen de boel aan het afspuiten (normale waterdruk), gaat de boel ook open of dicht.:sterretjes:Idem tijdens het wassen als je bij de hendel komt.

Sindsdien even apart leggen op een paar meter afstand.:D
 

andrehj

Forumguru
Yep, wat ook grappig is. Heb je de sleutel in je zak en ben je tijdens het wassen de boel aan het afspuiten (normale waterdruk), gaat de boel ook open of dicht.:sterretjes:Idem tijdens het wassen als je bij de hendel komt.
Dat probleem heeft mijn S2 inderdaad ook.
 

Canon-Eye

Forumguru
Klopt. Ook ervaren afgelopen week. open/dicht/open/dicht.....
Tsja, dat krijg je als allerlei simpele dagelijkse dingen worden uitbesteed aan gadgets die je uit zichzelf gaan "helpen". :jaja:
Dan word je dus ook (en vaak onverwacht) geholpen als je dat helemaal niet wilt zodat je daar dan juist weer tegenmaatregelen voor moet verzinnen. Moet je alsnog zelf in actie komen...

Ik verwijs gemakshalve nog maar even naar deze post.
Zelf in control blijven (óók en vooral over de hulpapparaten) houdt mijn voorkeur. :)
 

Tuur71

Senior Member
Vandaag mijn EBL met safetypack opgehaald en wat blijkt, de KESSY ontbreekt!!!
Zijn er nog eerdere slachtoffers waarbij het goed is gekomen? Kan het achteraf nog worden ingebouwd?
 

ertromp

Forumguru
Toch niet geaccepteerd dan?

Achteraf inbouwen?? Lijkt me een hele toestand en is volgens mij nog niet eerder gedaan op de exemplaren wwar het ontbrak.
Kun je geen andere opties er uit slepen bijvb een schroefset en 19" velgen of zo?
 

Tuur71

Senior Member
Heb hem niet geaccepteerd maar mocht hem van de dealer wel meenemen. Ze gaan met pon in conclaaf......
 
Bovenaan Onderaan