Wat zijn trouwens de maten voor de banden...? (16") ik mag alvast winterbanden bestellen van de LM om te voorkomen dat er straks wel een octa is maar geen winterbanden.
Echter wil euromaster de maten weten......
Dat tekort aan lucht heeft puur met cw-waarde te maken. Niet met koeling. Een gevolg van het te kort aan lucht is dat de motor ook te weinig lucht krijgt. Hetgeen het vermogen beperkt en waarom de motor bij het trekken te kort komt...Kijk, dat is een goed verhaal,en die lucht die je tekort komt zal in dat geval vooral (eigenlijk alleen) voor de koeling zijn. Dit beperkt vooral het risico van motorschade's voor de importeur.

Wat zijn trouwens de maten voor de banden...? (16") ik mag alvast winterbanden bestellen van de LM om te voorkomen dat er straks wel een octa is maar geen winterbanden.
Echter wil euromaster de maten weten......
Vraag is heeft het nut bij een greenline of niet. Al iemand ervaring mee bij de greenline.Meer lawaai geeft het niet en het verschil was bij de Seat echt merkbaar! Het sportfilter zit ook gewoon in dezelfde box als waar het normale in zou gaan. Het geeft een betere luchtdoorlaat dus de motor krijgt meer lucht en smoort niet...
)Vandaag eens voluit op de autobahn laten gaan....
De teller kon mij 211 melden..... ongeacht of het geijkte kilometers zijn.... het ziet er wel mooi uit...
Was het helemaal vergeten, maar heb enkele fotootjes van mijn op 18 december 2013 geleverde 14% O3 HB GL BL zojuist in de Showroom gezet!
Ja.., ik snap 'm ook even niet!
. Zie nu in elk geval netjes Black Magic Pearleffect staan, dus wellicht toch de verkeerde handtekening gezien... Sorry voor de verwarring!