Simply clever?

dissident

Nieuw lid
Wellicht dat veel andere merken het ook hebben: door de ontgrendelknop op de sleutel ingedrukt te houden alle ramen tegelijk openen. (Of sluiten met de vergrendelknop).
 

AdB

Senior Member
De telefoonhouder lijkt mij ook minder clever. Mijn Samsung Galaxy past er niet in (of denken ze bij Skoda dat we alleen van die kleine Nokiaatjes hebben?) De plaats zo direct onder de middenarmsteun is ook erg onhandig. Echter: door het telefoonpakket heb ik ook de beschikking over een zg. Phone Box direct onder de middenconsole met een betere ontvangst. De Bluetooth handsfree carkit is heerlijk in combinatie met de Bolero-radio. Dat werkt uitstekend! PS kan iemand mij vertellen waar het microfoontje zit dat mijn stemgeluid moet opvangen???
 

piair1982

Forumguru
De tasophanghaken in de kofferruimte vind ik simply clever.

daarnaast is het simply clever dat je een VW produkt voor een beter (lees voordeliger) prijskaartje hebt.
De meerprijs voor het logo uit wolfsburg is het niet waard voor wat je standaard aan uitrusting op een Škoda krijgt.
 

AdB

Senior Member
Helemaal eens met piair1982. Desondanks wil ik wel opmerken dat je voor veel handigheidjes die in de brochure staan wel vaak extra in de buidel moet tasten, handigheidjes die dus niet in het standaardpakket zitten, zelfs niet in de vrij luxe Elegance uitvoering. Feit is en blijft dat Skoda meer value for money biedt in vergelijking met zijn familieleden uit het VAG-concern.
 

fabialous

Senior Member
@ Eppiegrande: ".........Het Simply Clever zit hem er natuurlijk in dat Skoda er alles aan doet om je van het roken af te helpen........"

Dan zou Škoda het "rokerspakketje" niet als extra accessoire te koop aan moeten bieden!!!:nono:
Het zgn.asbakje is een nutteloos bekertje , hooguit geschikt voor parkeermuntjes!:(
 

Majefloti

Forumguru
Ik citeer een greep uit reacties van familie, vrienden en collega's:
"Jezus wat een vette bak en dat voor Skoda"
"ik dacht dat je Bas was met z'n nieuwe A6"
"ik moet gewoon bukken om de achterbank te kunnen zien"
"wat een kwaliteit, weet je zeker dat er geen BMW badge op de motorkap had moeten zitten?"
"so dat sluit als een kluisdeur, dit is geen blik"
"wat een ruimte en niet eens een echo te horen"
"Wat een scherm, daar is mijn breedbeeld TV niets bij"
Collega (met passat variant van €42.000, 3" kleiner nav scherm, kleinere kofferbak en geen Xenon "wat kost deze nou? €31.500? meen je niet"
"Das handig zo'n ijskrabber, hoef je tenminste niet eerst bij het open van de deur bij sneeuw met je sneeuwschuiver je stoel vrij te maken omdat het gros naar binnen valt om maar te zwijgen dat je daarna een koude natte reet krijgt"
"Handig zo'n telefoonhouder en dat prullebakje das grappig, zitten die snoeppapiertjes tenminste niet meer onopvallend aan je kont geplakt als je uitstapt"
"Ideaal zo'n tweedelige koffermat in rubber en stof. Had die boer in de reclame met z'n Ferrari die met koeiestrontpoten instapt ook moeten hebben"
Tja, Simply Clever :D
 

MeneerB

Forumguru
Simply Clever:
De melding dat je je mobiele telefoon niet moet vergeten.
Die wordt zichtbaar op je Columbus scherm.
Zeker handig wanneer je hem in het vakje (Phone Box) hebt liggen.

Simply stupid:
zoals veel meldingen o.a. bij windows : jaaaaaahhhh ... klik (en wat stond er nu ?) en vervolgens dat ding alsnog vergeten. Maar dat is niet de schuld van Skoda.

Simpy clever voor de wat kortere medemens: Het knuppeltje waarmee je het kofferdeksel weer naar beneden kunt trekken. Persoonlijk prefereer ik het grijpsleufje.
 

dirkkroneman

Forumguru
Niet alleen voor korte mensen ;) Ook om "vingers" op je klep te voorkomen, dan wel als de klep smerig is om je vingers schoon te houden ;) Ik gebruik hem altijd
 
Bovenaan Onderaan