Simply clever?

TedVlemmings

Forumguru
Ook hier is inmiddels een leuke gadget voor :)

http://www.superskoda.com/Skoda/OCTAVIA-III/Octavia-III-hood-power-damper-set-KI-R

se5e8a3e.jpg
En dat alles voor een kleine prijs van 10k in Euro's? mag hopen dat dat een foutje betreft op de site
 

leo442

Forumguru
Niet zo Clever trouwens:
Heeft iemand al wel eens ruitensproeier vloeistof bijgevuld bij de 1.6 TDI? Dan zit dus die "goedkope" motorkap stang in de weg..... :banghead:

Wat is dan het probleem? Je zet toch je motorkap open met de haak voordat je het reservoir vult, of vul jij bij mbv een tweede persoon die de kap voor je openhoudt?
 

m@rc

Lid
Wat is dan het probleem? Je zet toch je motorkap open met de haak voordat je het reservoir vult, of vul jij bij mbv een tweede persoon die de kap voor je openhoudt?
Op de foto van @Wesly kun je precies zien wat ik bedoel, die haak (stang) scharniert precies voor de vulopening van het reservoir...
 

leo442

Forumguru
Op de foto van @Wesly kun je precies zien wat ik bedoel, die haak (stang) scharniert precies voor de vulopening van het reservoir...

Wat is dan het probleem, je zegt dat de stang in de weg zit tijdens het vullen, maar op de foto is de vulopening helemaal vrij :arghh:.
 

m@rc

Lid
Wat is dan het probleem, je zegt dat de stang in de weg zit tijdens het vullen, maar op de foto is de vulopening helemaal vrij :arghh:.
:-) Dat komt omdat er op de foto een modificatie gedaan is van een "stang" naar fatsoenlijke gasvering om de motorkap open te houden ;) De "stang" zit er echter nog wel, maar dan ingeklapt.
 

Herman Janssens

Senior Member
Wat ik simply clever vind, is dat het stuurslot ontgrendelt van het moment dat ik me op de bestuurderszetel neerzet.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: svdm
Bovenaan Onderaan