Sierstuk voor uitlaat 2.0 TDI

VEEJAY

Forumguru
Gewoon de fohn van je vrouw pakken en haar dwingen te kijken hoe je het eraf haalt. Dat soort dingen deed ik ook altijd bij mijn ex vrouw.
 

Joske

Forumguru
@Mettes

hoe vind jij de uitlaat er onder zitten? zit ie er bij jou ook nog een stukje uit, of zit ie helemaal gelijk met het onderste stuk van de bumper?
 

Arnoldotje

Forumguru
Ik kijk er misschien raar tegenaan, maar een 2.0 tdi heeft toch twee pijpjes naast elkaar?
En ik zie er bij jou maar eentje. Of hebben ze de 2.0 tdi in België een pijpje bespaard?
 

Joske

Forumguru
Ik kijk er misschien raar tegenaan, maar een 2.0 tdi heeft toch twee pijpjes naast elkaar?
En ik zie er bij jou maar eentje. Of hebben ze de 2.0 tdi in België een pijpje bespaard?
sinds de facelift (2009) van de Octavia (of iets later, kan ook bij de modificatie van 2011 geweest zijn) is er beslist om elke Octavia uit te rusten met een enkele pijp naar achteren. Dus een 1.6TDI of 2.0TDI heeft dan gewoon dezelfde uitlaat. (dat is ook net de reden geweest om deze modificatie uit te voeren..)
hoe het voor de benzinemodellen zit weet ik niet direct, aangezien die bij ons nu niet echt in massa verkocht worden/werden.. ;)
 

Jee13

Forumguru
Je sierstuk zit perfect! Nog even paar fotos gemaakt van mijn OEM uitlaat als vergelijk

20130905_121801.jpg


20130905_121753.jpg
 

Mettes

Forumguru
@joske:sierstuk zit voor mijn part perfect.
Je moet de uitlaat in zij-aanzicht bekijken.Alles moet perfect achter de bumper zitten,maw het einde van het sierstuk (dikke gedeelte-overgang dun) moet volledig onzichtbaar zijn.(geen overgang zichtbaar).
Wat betreft het TDI embleem EN Octavia-letters,verwijder deze inderdaad.(zo veel mooier)
 

Joske

Forumguru
Iemand die mijn derde foto zou kunnen/willen photoshoppen? Eens zonder belettering?
Graag respons :D
 

CDK

Forumguru
ziet er idd heel goed uit zo!! :thumbsup:

edit: maar dan ook je kentekenplaat houder helemaal zwart!
kan er nog een fotoshop vanaf?
 
Bovenaan Onderaan