Sierstuk voor uitlaat 2.0 TDI

Joske

Forumguru
De vorige is bijgewerkt. Krijgen we ook geen verwarring...
alweer bedankt!

maar een nieuw logo? neen hoor, ik vind het oude mooi genoeg!
ivm reclame voor de garage.. dat stoort me nou ook niet, ben ook tevreden van de garage, dus kleine reclame is toegestaan! :jaja:
 

Joske

Forumguru
even een update.. alweer...

Aangezien ik er toch niet 100% tevreden van ben, ga ik toch nog 1 a 1,5 cm uitlaat laten verwijderen (aangezien ik het niet meer kan opschuiven wegens de verdikking in het sierstuk). Als je goed van opzij kijkt (zoals @Mettes aangaf) zie je wel degelijk de klem zitten en het "einde" van het sierstuk. Dan zie ik zelfs al bijna een lasnaad zitten van het sierstuk.

Dus ik bellen naar de garage, vragen naar de baas maar ineens (die was er ook bij, bij het plaatsen). Uitgelegd, maar neen hoor, kon niet "gratis" gebeuren :mad:. Bij het volgende onderhoud mijnheer.. ja, moet dan wel nog anderhalf jaar wachten (longlife). etc. etc.

Na een gesprek van een kwartier uiteindelijk toch tot een vergelijk gekomen. (is mijn tweede wagen die daar gekocht is, en in onderhoud is.. dat was wel een belangrijk argument)
De oplossing is als volgt: ik rij naar de garage, ik haal er zelf het sierstuk af. Zij snijden nog een stuk van de uitlaat af en ik monteer het dan vervolgens zelf.
Ik versta ook wel dat de mensen die daar op dat moment hun tijd insteken ook betaald moeten worden, maar toch..
Het gaat me niet zozeer om het geld dat ik zou moeten betalen, maar eerder om het principe. Is toch een kleine moeite/geste in mijn ogen om dat voor een klant te doen. Niet? :bloos:
 

CDK

Forumguru
tsjaa als je direct aangegeven had niet content te zijn, was het waarschijnlijk wel kosteloos verholpen..... :(
op de foto's zag het er nochtans netjes uit hoor!
als het pijpje ingekort is zal ik de foto's weer beoordelen ;)
 

Joske

Forumguru
klopt wel Corné.. maar had dezelfde avond reeds mail gestuurd (onder andere over die krikpunten voor je SuperB) en daarin had ik ook aangegeven dat ik hem toch een stukje opgeschoven wou. Op die mail heb ik toen geen antwoord gehad ;)

zal nog eens een foto van opzij posten voor wat te verduidelijken :) trouwens als er nog een stukje van gaat, kan ik het stuk nog steeds een halve cm opschuiven naar buiten toe.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Joske

Forumguru
Zo bij deze de beloofde foto's, het gaat me dus om de beugel die je van opzij kan zien. (heb het fototoestel zo evenwijdig mogelijk met moeder aarde gehouden voor geen vertekende foto's te krijgen.)
Meningen welkom! ;) (liefst over de uitlaat en niet over mijn vuilbakken :D )

volledig:

DSC06055resized.JPG

detail:

detail sierstuk resized.jpg
 

EdK

Forumguru
beugel zie je niet, wat me meer opvalt is dat het lijkt dat de pijpkes in knik naar beneden staan.
Dat stoort mij meer !

Enne wanneer ga je nu eens die pilaar naast container weer eens schilderen ?
 

Joske

Forumguru
beugel zie je niet, wat me meer opvalt is dat het lijkt dat de pijpkes in knik naar beneden staan.
Dat stoort mij meer !

Enne wanneer ga je nu eens die pilaar naast container weer eens schilderen ?
hoe bedoel je Ed? in knik naar beneden?

enne: dat is wel mijn brievenbus é :tongue:
 

EdK

Forumguru
Brievenbus............... awel die moet de postbode dan maar schilderen is ten slotte zijn gleufpaal.
Maar wel rood dan meteen, das de brievenbuskleur hoor !


En wat betreft de pijpkes, kan optisch bedrog zijn maar vind het niet in lijn lopen met de wagen
optisch lijkt het net of het een licht knik naar beneden heeft
 

Joske

Forumguru
wel, ik denk dat als ie nog een cm achteruit geschoven kan worden dat het optische bedrog er niet meer zal zijn.
 

CDK

Forumguru
die beugel zie je idd als je heeeel goed kijkt.... als het beter kan dan moet je het doen, maar ik zou er zelf al wel content mee zijn denk ik :)
 

Joske

Forumguru
mja.. weet het nog altijd niet zo goed hoor :)

heb graag dat het nogal secuur gebeurt allemaal en als er iets aanhangt, dan moet het er goed aan hangen. (ben al halfuur bezig geweest na het bezoek aan de garage om hem nog rechter te hangen..)
 
Bovenaan Onderaan