Sierstuk voor uitlaat 2.0 TDI

ertromp

Forumguru
Ik ga ook bij mezelf checken of ik een hanger heb of dat ie naar links of rechts staat of dat ie overeind staat. En natuurlijk heb ik het over de uitlaat van m'n Octavia :D :deuk:
Ik kan niet wachten tot de 28e dat wordt zeker een interessante meeting wanneer we elkaars uitlaten gaan vergelijken. En als ik die van jou mag zien mag jij die van mij zien!
 

Jee13

Forumguru
hahhaah, allemaal op de knieeen ;)

maar zover je door knieen bent gegegaan voor de foto, kijkt normaal geen mens

bij mijn oem uitlaat zie je dan al de einddemper onder bumper vandaan komen, dus ik denk dat jouwe zeker goed zit
 

Ronnie

Forumguru
Ik persoonlijk vind dat het sierstuk er keurig onder zit.
(hoewel ikzelf had gekozen voor een gelast RVS exemplaar, de relatief dunne/smalle schroefklem roest snel door)
 

Joske

Forumguru
Ik persoonlijk vind dat het sierstuk er keurig onder zit.
(hoewel ikzelf had gekozen voor een gelast RVS exemplaar, de relatief dunne/smalle schroefklem roest snel door)
Bedankt voor het geven van je mening :jaja:
en tip: betreft de klem
 

Canon-Eye

Forumguru
Ik zou me over die beugel niet druk maken.
Er zullen - behalve jijzelf dan - toch weinig mensen op hun buik gaan liggen om het geheel te inspecteren, so why worry...?
 

Joske

Forumguru
Ik zou me over die beugel niet druk maken.
Er zullen - behalve jijzelf dan - toch weinig mensen op hun buik gaan liggen om het geheel te inspecteren, so why worry...?
twijfels é, twijfels ;)

maar morgen zit ie er een week onder en ben het eigenlijk al ontzettend gewoon hoor. Dusja.. heb nog tijd tot volgende woensdag om de afspraak al dan niet af te bellen :)
 

Joske

Forumguru
een update, een niet zo positieve..

sinds vandaag geconstateerd dat bij vertrek in 1e versnelling rond 1400 rpm er een vervelend resonerend geluid van de uitlaat komt.. (ben toch vrij zeker dat het vandaar komt, ga vanmiddag eens testen met iemand anders achter het stuur en ik buiten de wagen luisteren). Dit geluid komt in 2e versnelling ook nog eens terug bij het zelfde toerental (ongeveer).

Ik kan het geluid niet reproduceren door met de uitlaat te bewegen en alles hangt goed vast. Het feit dat het sinds vandaag wel is, vind ik raar, in mijn ogen de enige factor die veranderd is, is het weer. Het is nogal wat natter geworden, maar kan niet bedenken dat dat zoiets veroorzaakt?


EDIT: zonet even getest, stilstaand en vertrekken met raam open. Kan het geluid niet meer horen. Met deuren dicht kwam het geluid ook al niet terug.. Begin te denken dat er een deur niet 100% dicht was. (display gaf geen melding, maar het zou kunnen)
Op te volgen dus :)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Mettes

Forumguru
@Joske,in uw plaats liet ik de uitlaat inderdaad nog ietsje inkorten.
Ik ben dan wel een perfectionist op dit gebied,maar U hebt ook duidelijk deze karaktertrek.:D
Alles lijkt achteraf toch een beetje mooier.
 

Joske

Forumguru
@Mettes
bedankt voor de reactie :)

toevallig geen tijd/zin om een foto van jouw bolide van uit zelfde standpunt te trekken (van opzij gezien?)
of is het daar in Balen ook zo een hondenweer zoals hier ;)
 
Bovenaan Onderaan