Kleurkeuze Octavia 3

Welke kleur O3 hebben jullie besteld?


  • Totaal aantal stemmers
    640

dorstvlegel

Actief lid
  1. Candy White
  2. 11 stem(men)
    • 6,8%
    • Rosso Brunello metallic
      0 stem(men)
      0,0%

Als ik hier naar kijk en we weten dat Platin Grey al een tijdje niet meer te bestellen is, dan kun je de voorzichtige conclusie trekken dat Skoda een van de populairste kleuren uit het programma gehaald heeft.
 

SNARFB

Senior Member
Is het misschien een idee om de nieuwe kleur: METAL GREY METALLIC (opvolger van Platin Grey Metallic) aan het lijstje toe te voegen? De kleurcode is F6F6.

Deze heb ik vandaag besteld...
 

dorstvlegel

Actief lid
Kun je deze al bestellen dan? Ik zie kleur nog niet in een configurator terugkomen. Ben wel benieuwd. Ik kan mijn Platin nog aanpassen...

In het forum kun je niet meer dan 10 opties laten kiezen zover als ik gevonden heb.
 

SNARFB

Senior Member
Kun je deze al bestellen dan? Ik zie kleur nog niet in een configurator terugkomen. Ben wel benieuwd. Ik kan mijn Platin nog aanpassen...

In het forum kun je niet meer dan 10 opties laten kiezen zover als ik gevonden heb.

De productie van deze nieuwe kleur start in week 46. Mijn order komt eerst in de backoffice te staan.
Ik heb overigens een foto van de kleurstaal gemaakt. Wil hem wel hier op het forum plaatsen maar weet niet helemaal hoe dit werkt (nieuw hier)...
 

dorstvlegel

Actief lid
als bijlage plaatsen. Is dit een metallic kleur. Was net aan het zoeken op de configurator in CZ. Daar kon ik deze ook niet vinden
 

SNARFB

Senior Member
Plaatsen van foto's toch nog gelukt!

De kleurbeleving is erg afhankelijk van de lichtinval. (soms een blauwe/groene/grijze gloed) Het was best wel spannend om deze kleur te kiezen zonder dat er ergens een voorbeeld O3 rondrijdt. Uiteindelijk hebben we een Audi gevonden en een Passat (Island Grey) die qua kleurbeleving in de buurt kwam.

De Audi als voorbeeld toegevoegd. Deze komt erg dicht in de buurt van de Metal Grey Metallic.
 

Bijlagen

  • Metal Grey Metallic1.jpg
    Metal Grey Metallic1.jpg
    129,6 KB · Weergaven: 276
  • Metal Grey Metallic.jpg
    Metal Grey Metallic.jpg
    174,1 KB · Weergaven: 286
  • Audi.jpg
    Audi.jpg
    298,9 KB · Weergaven: 281
Laatst bewerkt:

Maik

Actief lid
Dat is idd ook de kleur die ik graag wil... Maar ik hoor van verschillende bronnen dat de kleur alleen op de RS uitvoering zal komen...
 

CoesDoes

Forumguru
Blijkbaar komen er twee nieuwe grijstinten (gelukkig zijn we nog lang niet op de 50..:maakmegek: )
Metal Grey wat een mooie vervanger van Platin Grey lijkt te worden en Steel Grey wat één van de exclusieve kleuren voor de RS gaat worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Maik
Ik sta op het punt een EB Combi te bestellen maar ik kom er niet uit qua kleur!

Het gaat tussen de metal grey en race blue. ik ga er 18 inch onder laten zetten. met race blue staat dit lekker sportief, met metal grey wat luxer vooral met chroom omlijsting, dakrails en sunset.

De race blue heb ik al een keer in het echt gezien, erg mooi. heb er moeite mee om de grey ongezien te bestellen. de dealer gaf aan dat het een nieuwe kleur is die nog niet door een ander VAG merk gebruikt wordt. Maar wat eerder ook al werd aangegeven heeft Audi een variant en volgens mij zal ik ook een Ibiza in die kleur.

:banghead::pieker: wat te doen?
 
Bovenaan Onderaan