Corné z'n Skoda Superb Sedan 3.6 FSI V6 SUPERCHARGED 4x4 Elegance + Laurin & Klement Pack

Status
Niet open voor verdere reacties.

CDK

Forumguru
we gaan wel hoe langer hoe meer off topic,
zoals ik al aangaf later meer over prijzen.
er is voor nagenoeg elke tsi motor software ontwikkeld die je gratis kan proberen, vind je het niets, wordt de originele weer terug gezet no cure no pay, je kan kiezen om de software aan te schaffen én daarbovenop kan je er voor kiezen om op de rollenbank nog meer te fine tunen, daar zijn extra kosten aan verbonden
 

andrehj

Forumguru
@Veejay, ik ben in overleg met Max van TVS om voor dit forum ook een meeting of een kortingsactie op poten te zetten. dat is mijns inziens leuker als een combi met Seat.....
maar ik ben in onderhandeling, hier wordt binnenkort een topic over geopend

greetz Corné

Goed bezig! :thumbsup: Ik zat net te overwegen met die Seat actie mee te doen, maar dit is nog veel beter. Bovendien zit TVS bij mij zo'n beetje om de hoek. Interessant dus. (Maar dan niet midden in mijn vakantie svp, is ergens in september niet handiger?)
 

CDK

Forumguru
@Andrehj, de vakantietijd komt er idd aan, goed idee van jou! september lijkt mij ook een goede optie.

greetz Corné
 

Petrolhead

Forumguru
Zie dit "offtopic gedeelte" over TVS nu pas, heel toevallig maar heb net vandaag contact gehad met ze vanwege mijn DSG klachten. Dus heb zeker interesse!
 

thekawa

Forumguru
hallo corné, ik heb jou auto al eens eerder in zwijndrecht zien staan bij mn broer. Maar kwam deze nu pas hier tegen nu ik o3 ga rijden. Top wagen van je hor!! mooi!
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
@Thekawa, daar heb ik mijn vaste woon en verblijfplaats :) dus dat kan kloppen ;) dankjewel voor de complimenten!
ik wil jou ook heel veel plezier met je O3 toewensen, wat ik ook een heel mooie wagen vind.

greetz Corné
 

CDK

Forumguru
op veler verzoek hier de resultaten van de tuning, heb een foto van de pdf's gemaakt en bijgesneden want een pdf uploaden lukte mij helaas niet...

dit was origineel

ny2aja3e.jpg


en dit was na de op maat tuning

yty7avu7.jpg


greetz Corné
 

CDK

Forumguru
ben er ook dik tevreden mee, voor een ongeblazen motor zijn het idd heel mooie waardes, maar nog belangrijker is dat de real life beleving ook helemaal super is :)
 

CDK

Forumguru
@Corne: is dat zo?
Als jij hem nou voor die meeting even aftankt dan kunnen wij allemaal om de beurt dit even testen op de Autobahn
haha er zit 100meter voor TVS een BP waar ze ULTIMATE verkopen dus dat zal het probleem niet zijn....
maar om hem nu te laten misbruiken.... :)
 

Noord26

Forumguru
En ik lees zoveel verhalen dat chippen van een turbo-loze motor vrijwel geen nut heeft. Dan moet ik toch eens achter mijn oren krabben als ik het verschil in vermogen zie?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan